Ander

Dus de AT&T-zwendel gaat door. Ze zijn net betrapt op hun spelletje...

F

schuimer

originele poster
27 aug. 2008
  • 4 november 2008
Sommigen van jullie herinneren zich misschien dat ik een tijdje geleden heb gepost over een belachelijke rekening omdat AT&T zei dat ik een enorm aantal overschrijdingsminuten had gebruikt op mijn 450 minuten durende iPhone-abonnement.

Het vermoedelijke probleem was vooral de INKOMENDE oproepen naar mezelf VANUIT mezelf waarvan de rekening zei dat ze 30 - 45 minuten duurden, zelfs op obscure tijden waarvan ik weet dat ik mezelf niet zou hebben gebeld.

Het andere duidelijke probleem was dat telefoontjes op mijn meest recente factuur verschenen waarvan ik weet dat ik ze sinds juli/aug en begin september (vóór 12 september) niet meer heb gedaan. Sommige van deze oproepen zijn naar een ex-GF, en sommige zijn naar een oud mobiel nummer van een vriend dat drie maanden niet is verbonden (maar volgens de rekening heb ik de afgelopen maand tussen 10 en 45 minuten met dit niet-verbonden nummer gesproken !)

Bij het bellen met de klantenservice houdt AT&T vol dat de INKOMENDE oproepen van mezelf het resultaat waren van iemand die nummerherkenning blokkeerde of een geheim nummer had. Veel van deze oproepen worden vermeld op momenten waarvan ik zeker weet dat ik ze niet heb ontvangen, laat staan ​​dat ik ze aan de telefoon heb gehad; tijden zoals 03:50 uur op een maandagochtend, voor een gesprek van 42 minuten.

Ze weigeren te erkennen dat er misschien een probleem is met de facturering. Wat betreft de oproepen van maanden eerder; ze staan ​​erop dat ze in oktober zijn gemaakt.

Als ik die telefoontjes in oktober had gepleegd, ZOU IK NU IN DE GEVANGENIS ZITTEN!

Hoe vraag je dat?

De oproepen in kwestie waren naar mijn ex-vriendin die na de breuk een contactloze bestelling voor mij had gekregen. Als ik haar had gebeld toen AT&T zei dat ik dat deed, had ik het bevel 23 keer geschonden!!!

Bij nader onderzoek van de rekening realiseerde ik me dat AT&T me teveel minuten in rekening bracht voor DRIE inkomende oproepen van het nummer van mijn iPhone, elk ongeveer 30 minuten lang tijdens DE DATUM EN DE TIJD IK IN DE LIVINGSTON COUNTY, MI DISTRICT COURT, voor de rechter, en naast mijn advocaat tijdens een rechtszitting in verband met deze zeer vervelende breuk met de ex. Mijn telefoon was volledig uitgeschakeld en zat de hele dag in mijn zak, maar AT&T bracht me 1,5 UUR aan overschrijdingsminuten in rekening. De rechter zou het toch niet hebben toegestaan ​​dat ik 1,5 uur lang op mijn telefoon zat te praten terwijl ik op de tribune zat tijdens een hoorzitting!!!

Fast Forward naar een uur geleden... Ik kreeg een telefoontje en voicemail van (800) 947-5096 waarin stond dat ik te laat was met mijn factuur en dat ik onmiddellijk moest betalen om te voorkomen dat de verbinding verbroken werd. Ik heb het nummer gebeld en nogmaals, AT&T ontkent dat er mogelijk een probleem is met hun facturering. Ze staan ​​erop dat de inkomende oproepen van mezelf geblokkeerde oproepen zijn en staan ​​erop dat ik heb gebeld terwijl ik in de rechtszaal was. Het is duidelijk ofwel een ZEER slechte organisatie en facturering van hun kant, of een regelrechte oplichterij.

Ik probeerde betalingsregelingen te treffen, want hoewel ze me honderden dollars te veel in rekening brachten; Vanwege mijn werk kan ik absoluut niet zonder mijn telefoon. Ik kreeg te horen dat ik, aangezien ik pas 5 maanden klant ben, geen betaling kon regelen; in plaats daarvan kreeg ik te horen dat ik meteen een betaling moest doen met een creditcard (en $ 5 extra moest betalen voor een telefonische betaling); of mijn service zou worden verbroken.

Ik ben erg geneigd om de ETF te betalen en een hardware-ontgrendeling op de telefoon te krijgen en gewoon met T-Mobile te gaan. **** AT&T en hun oplichting. Het is niet de eerste keer dat ze hardwerkende klanten dit spul uithalen.

Houd uw gedetailleerde rekeningen goed in de gaten mensen. Er is iets vreemds aan de hand bij AT&T. Ik heb nog nooit een enkel probleem gehad met een andere draadloze provider (Sprint en later Verizon); maar de afgelopen 5 maanden waren een totale hel met AT&T. Ik verwachtte rekeningen in het bereik van $ 70-80, niet in het bereik van $ 3-450! P

pranavss11

29 december 2007


Sint Josef
  • 4 november 2008
Klaag ze aan.

kleine engel

Bijdrager
21 okt 2006
San Francisco, Californië
  • 4 november 2008
Ik zou met een advocaat overleggen en kijken wat je mogelijkheden zijn.

SFStateStudent

28 aug. 2007
San Francisco, Californië, VS
  • 4 november 2008
+1 ^^^ betaal de ETF en ga naar de dichtstbijzijnde T-Mobile Store... reacties:Appelsap

Nee

13 juni 2008
San Ramon, Californië
  • 4 november 2008
'De telefoontjes in kwestie waren naar mijn ex-vriendin die na de breuk een contactverbod voor mij had gekregen. Als ik haar had gebeld toen AT&T zei dat ik dat had gedaan, had ik het bevel 23 keer overtreden!!!'

wat heb je met je ex gedaan? dat is wat ik wil weten.
reacties:Givmeabrek, Applefan4515 en Sixcranker

techlover828

28 juni 2007
Maine
  • 4 november 2008
nima zei: 'De telefoontjes in kwestie waren naar mijn ex-vriendin die een contactverbod voor mij had gekregen na de breuk. Als ik haar had gebeld toen AT&T zei dat ik dat had gedaan, had ik het bevel 23 keer overtreden!!!'

wat heb je met je ex gedaan? dat is wat ik wil weten.

dezelfde
reacties:Appelsap

SuperCompu2

tot
23 juli 2006
MA
  • 4 november 2008
nima zei: wat heb je je ex aangedaan? dat is wat ik wil weten.

Irrelevant. Ik denk ook dat je hiermee naar een rechtbank voor kleine vorderingen moet gaan of zoiets, dit is absoluut absurd. Grote bedrijven haken ook af voor kleine dingen, dus ik denk niet dat je problemen zult hebben om dit geldzaken op orde te krijgen.

Nu, zodra dat voorbij is, onmiddellijk van provider wisselen!!! reacties:AlphaHumanus F

schuimer

originele poster
27 aug. 2008
  • 4 november 2008
nima zei: 'De telefoontjes in kwestie waren naar mijn ex-vriendin die een contactverbod voor mij had gekregen na de breuk. Als ik haar had gebeld toen AT&T zei dat ik dat had gedaan, had ik het bevel 23 keer overtreden!!!'

wat heb je met je ex gedaan? dat is wat ik wil weten.

We waren praktisch verloofd, en het veranderde gewoon in een erg vervelende puinhoop over bezittingen, enz. (Ze wilde dingen houden die bij haar thuis waren op het moment dat we uit elkaar gingen, enz.) en gewoon constant heen en weer gekibbel van beide kanten . Ik wilde haar toekomst niet verknoeien, dus ik weerhield me ervan om er een op haar te krijgen, maar ze voelde blijkbaar niet hetzelfde voor mij, lol. Ze delen de spullen niet meer uit aan iedereen, voor wat dan ook, en in mijn geval kreeg ik één voor niets, alleen omdat ze zich 'bedreigd' voelde dat ik zou proberen mijn spullen terug te halen. Ik mag nu niet langer een wapen of ander wapen bezitten, afvuren of ergens in de buurt zijn (de standaardprocedure, en het is een federaal misdrijf als ik nu in de buurt van een wapen ben). Ik kan niet eens met mijn vrienden gaan jagen. Ik heb haar nooit bedreigd, of er zelfs maar aan gedacht haar te bedreigen, en heb haar nooit enig kwaad berokkend of gewenst. Ik werd van mijn rechten beroofd, simpelweg omdat ze zich bedreigd voelde dat ik zou proberen mijn kleren en computerapparatuur terug te krijgen.


Ik zal de komende dagen contact opnemen met een advocaat (als ze mijn telefoon niet eerst afsluiten!) en hopelijk wordt hier iets aan gedaan. Ik wil niet rijk worden met een of andere BS-rechtszaak, maar in plaats daarvan wil ik gewoon dat het probleem wordt opgelost en dat AT&T de kosten terugdraait voor de oproepen die ik duidelijk niet heb gemaakt.

MikePA

17 aug. 2008
  • 4 november 2008
Heeft u de bezwaar-/geschillenprocedure voor facturering gevolgd?

http://www.wireless.att.com/support...ebranded Formulier voor kennisgeving van geschil (5-23-07).pdf

en

http://www.wireless.att.com/cell-ph...erviceAgreement&q_termsName=Service+Agreement

Het tweede document geeft aan dat u binnen 100 dagen na de betwiste gebeurtenis in beroep moet gaan. S

Steve Jobs = God

13 april 2007
  • 4 november 2008
U moet $ 5 betalen om via de telefoon te betalen? reacties:AlphaHumanus

jlake02

2 november 2008
LA.
  • 4 november 2008
Heel raar.. Ik zal eerlijk zijn.. Ik kijk nooit door al die oproeplogboeken... ze zouden me kunnen beroven en ik zou het nooit weten.

Auzburner

11 april 2008
Syracuse, NY - VS
  • 4 november 2008
Ik blader ongeveer eens per andere rekening door mijn rekeningen. Ik heb nog nooit een probleem gehad gelukkig. U MOET contact opnemen met een advocaat. Zorg ervoor dat u al uw rekeningen hebt, zodat u AT&T kunt aanklagen voor valse minuten, evenals de pijn en stress bij het betalen van die rekeningen en al het andere dat u nodig acht.

Daag ze uit, doe niet zoveel moeite om het ons te vertellen. Ook al is het buitengewoon interessant, je MOET dit legaal regelen, ze stelen geld van je door de emmerladingen...
reacties:AlphaHumanus NS

dhartung02

9 september 2007
Little Rock, AR
  • 4 november 2008
Dit is mij onlangs overkomen. Mijn telefoon had een groot aantal overschrijdingsminuten, al mijn rollover-minuten waren verdwenen. Dit was ongebruikelijk, dus ik ging door de rekening kijken om te zien wat de boosdoener was. Ik merkte al deze telefoontjes naar mezelf 30-45 minuten per keer op.

Ik belde en vroeg ernaar en de vertegenwoordiger vertelde me dat ze alle overschrijdingen had verwijderd en een briefje naar de factureringsafdeling had gestuurd om mijn rekening te inspecteren. Ze vertelde me dat ik mijn normale factuurbedrag moest betalen en gaf me 200 gratis rollover-minuten voor mijn problemen.

Ik was erg blij en verrast door de opkomst van het telefoontje en vertrok nog steeds enigszins blij om bij AT&T te zijn.....of zo blij als je klant van de vijand kan zijn! lol t

TheConfused1

tot
4 juni 2003
  • 4 november 2008
pranavss11 zei: Klaag ze aan.

anjinhamarota zei: ik zou met een advocaat praten en kijken wat je opties zijn.

+1 * 2 reacties:Ta0jin B

Babiipiink

5 juli 2008
  • 4 november 2008
daisuke07 zei: wat zeiden ze daarna tegen je? Ze willen elke kleine dollar uit je persen

Na met drie verschillende mensen te hebben gesproken en bijna anderhalf uur aan de telefoon te hebben gezeten, besloten ze het geld gewoon op de rekening bij te schrijven. Ik had al lang genoeg van AT&T. Het was grappig, ik heb mijn account opgezegd en twee dagen later kreeg ik een brief per post waarin stond dat ze de werknemerskorting afhaalden van het bedrijf waar ik werkte. Dus belde ik ze op en zei dat ik die brief een dag voordat ik opzegde had ontvangen en dat ze me de ETF niet in rekening brachten en ze mijn aanbetaling teruggaven, omdat ik zei dat ze mijn oorspronkelijke contract hadden gewijzigd en dat dat de reden was dat ik het opzegde . Ik had geluk dat dat allemaal gebeurde, denk ik.

PcBgone

3 februari 2008
  • 4 november 2008
Wolffie zei: Kan iemand je telefoon (sim en IEMI) hebben 'gekloond' en je account gebruiken om te bellen?

Dat zou grappig zijn (nee, dat zou het niet zijn) als je ex wist hoe hij dit moest doen en je info zou geven voor 'wraak'.

De hel kent geen woede...

Ik geloof dat dit ook het probleem is. Deze oproepen moeten van/naar uw telefoon worden gekozen. Ze worden gefactureerd door uw simkaart. Heb je je vrienden je telefoon laten lenen? Onlangs het land uit geweest? Heb je je telefoon wel eens uit het zicht?

Ik geloof dat het een oplichterij is, maar het is een oplichterij gericht op jou en ATT, ik denk niet dat Att hier het probleem is...

eplchamps0304

tot
31 januari 2008
  • 4 november 2008
Ik had jaren geleden een soortgelijk incident met Cingular. Er werd mij $ 800 in rekening gebracht voor datagebruik terwijl ik verondersteld werd op onbeperkte data te zijn. ze zeggen dat ik het heb gebeld en geannuleerd, wat ik deed, behalve dat ik de vertegenwoordiger vertelde om het aan het einde van mijn factureringscyclus te annuleren. Ik heb tot de dood met ze gediscussieerd en ze deden het af. volgende maand zie ik een toeslag van $500 ook voor datakosten. Het grappige is dat ik sinds mijn laatste betalingscyclus geen gegevens meer heb gebruikt. ze zeiden dat het datagebruik was van de vorige factureringscyclus die toen niet verscheen, maar nu verschijnt. Ik maakte weer ruzie met ze, maar ze gaven geen krimp. Ik moest een brief schrijven naar hun hoofdkantoor in Atlanta, en een week later werden de aanklachten ingetrokken. wees voorzichtig en lees altijd uw factuur voordat u betaalt en controleer uw verbruik. Pas op voor Comcast, de grootste dieven van allemaal.

ex

30 november 2004
VK
  • 5 november 2008
Foamer zei: We waren praktisch verloofd, en het veranderde gewoon in een erg vervelende puinhoop over bezittingen, enz. (Ze wilde dingen houden die bij haar thuis waren op het moment dat we uit elkaar gingen, enz.) van beide kanten. Ik wilde haar toekomst niet verknoeien, dus ik weerhield me ervan om er een op haar te krijgen, maar ze voelde blijkbaar niet hetzelfde voor mij, lol. Ze delen de spullen niet meer uit aan iedereen, voor wat dan ook, en in mijn geval kreeg ik één voor niets, alleen omdat ze zich 'bedreigd' voelde dat ik zou proberen mijn spullen terug te halen. Ik mag nu niet langer een wapen of ander wapen bezitten, afvuren of ergens in de buurt zijn (de standaardprocedure, en het is een federaal misdrijf als ik nu in de buurt van een wapen ben). Ik kan niet eens met mijn vrienden gaan jagen. Ik heb haar nooit bedreigd, of er zelfs maar aan gedacht haar te bedreigen, en heb haar nooit enig kwaad berokkend of gewenst. Ik werd van mijn rechten beroofd, simpelweg omdat ze zich bedreigd voelde dat ik zou proberen mijn kleren en computerapparatuur terug te krijgen.

Ik zal de komende dagen contact opnemen met een advocaat (als ze mijn telefoon niet eerst afsluiten!) en hopelijk wordt hier iets aan gedaan. Ik wil niet rijk worden met een of andere BS-rechtszaak, maar in plaats daarvan wil ik gewoon dat het probleem wordt opgelost en dat AT&T de kosten terugdraait voor de oproepen die ik duidelijk niet heb gemaakt.

Praten over hoe het nooit regent. . . Hoop dat het snel in orde komt voor je.
  • 1
  • 2
  • 3
Volgende

Ga naar pagina

GaanVolgende Laatste