Ander

Ontgrendeld iPhone 5s modelnummer A1533..is deze CDMA compatibel?

Bacong

originele poster
7 mrt 2009
Westland, Michigan
  • 2 februari 2014
Mijn iPhone 5s die ik ontgrendeld in de Apple Store heb gekocht, is ME296LL/A met modelnummer A1533. Ik heb dit modelnummer gegoogeld en het is hetzelfde voor zowel GSM- als CDMA-modellen.. maar ik heb gehoord dat er op de een of andere manier een andere versie voor Verizon is die is ontgrendeld voor GSM, maar dat het ontgrendelde GSM-model niet noodzakelijk Verizon-compatibel is. .mijn vraag is natuurlijk: werken mijn ontgrendelde 5s op Verizon? Ik weet dat de LTE zal werken, maar het vereist ook CDMA om verbinding te maken met het netwerk.

Een beetje verwarrend, hè?

I7guy

30 november 2013


Moet erbij zijn om te winnen
  • 3 maart 2014
Bacong zei: Mijn iPhone 5s die ik ontgrendeld in de Apple Store heb gekocht, is ME296LL/A met modelnummer A1533. Ik heb dit modelnummer gegoogeld en het is hetzelfde voor zowel GSM- als CDMA-modellen.. maar ik heb gehoord dat er op de een of andere manier een andere versie voor Verizon is die is ontgrendeld voor GSM, maar dat het ontgrendelde GSM-model niet noodzakelijk Verizon-compatibel is. .mijn vraag is natuurlijk: werken mijn ontgrendelde 5s op Verizon? Ik weet dat de LTE zal werken, maar het vereist ook CDMA om verbinding te maken met het netwerk.

Een beetje verwarrend, hè?

Ik weet wat je bedoelt, twee modellen verschillende hardware. Als u niet specifiek de verizon-versie hebt gekregen, mist de telefoon CDMA-hardware en kan deze dus geen verbinding maken met het netwerk van Verizon.

Givmeabrek

20 april 2009
NIEUWE
  • 3 maart 2014
Werkt niet omdat Verizon alleen hun eigen telefoon op hun netwerk toestaat. Hetzelfde met Sprinten. Geen weg omheen.

beroemdesasjohn

tot
7 juli 2010
  • 3 maart 2014
Bacong zei: Mijn iPhone 5s die ik ontgrendeld in de Apple Store heb gekocht, is ME296LL/A met modelnummer A1533. Ik heb dit modelnummer gegoogeld en het is hetzelfde voor zowel GSM- als CDMA-modellen.. maar ik heb gehoord dat er op de een of andere manier een andere versie voor Verizon is die is ontgrendeld voor GSM, maar dat het ontgrendelde GSM-model niet noodzakelijk Verizon-compatibel is. .mijn vraag is natuurlijk: werken mijn ontgrendelde 5s op Verizon? Ik weet dat de LTE zal werken, maar het vereist ook CDMA om verbinding te maken met het netwerk.

Een beetje verwarrend, hè?

Ik zag dit net
https://www.macrumors.com/2013/11/2...hone-5s-models-in-u-s-with-1-2-week-shipping/

Zoals Apple opmerkt op de winkelpagina, zijn ontgrendelde iPhone 5s-apparaten van het model A1533 en zijn ze alleen compatibel met GSM-netwerken.
t

takeshi74

9 februari 2011
  • 3 maart 2014
I7guy zei: ik weet wat je bedoelt, twee modellen verschillende hardware. Als u niet specifiek de verizon-versie hebt gekregen, mist de telefoon CDMA-hardware en kan deze dus geen verbinding maken met het netwerk van Verizon.
Het ontbreekt niet aan hardware. Reden is in het antwoord na uw eigen.

Appelsap

16 april 2008
Bij de sectie iPhone-hacks.
  • 3 maart 2014
Givmeabrek zei: Zal ​​niet werken omdat Verizon alleen hun eigen telefoon op hun netwerk zal toestaan. Hetzelfde met Sprinten. Geen weg omheen.

Ja, zo ongeveer.
Kan het niet gebruiken op CDMA-dragers.
Het is gewoon een ontgrendelde gsm-telefoon.

I7guy

30 november 2013
Moet erbij zijn om te winnen
  • 3 maart 2014
takeshi74 zei: Het ontbreekt niet aan hardware. Reden is in het antwoord na uw eigen.

Niet waar volgens Apple, er is een model a1533 gsm en a1533 CDMA en a1453 vermoedelijk sprint. De gsm-versie heeft ofwel CDMA uitgeschakeld of er ontbreekt CDMA-hardware. Laatst bewerkt: 3 mrt 2014 8

869639

2 januari 2014
aarde
  • 4 april 2014
De beste manier om te controleren of uw A1533 CDMA of GSM + CDMA is, is door simpelweg naar Instellingen -- Algemeen -- Info te gaan en te kijken of er een vermelding is van 'MEID'<--- if it exists = Verizon iPhone 5S = Fully compatible with all north american GSM Networks + LTE and Full Verizon CDMA + LTE.

IpadSC400

tot
7 februari 2013
Een mijl hoog
  • 4 april 2014
Om het voor je uit te spellen, Verizon is onzin. Sprinten is minder.

Rajani Isa

8 juni 2010
Rogue Valley, Oregon
  • 4 april 2014
I7guy zei: Niet waar volgens Apple, er is een model a1533 gsm en a1533 CDMA en a1453 vermoedelijk sprint. De gsm-versie heeft ofwel CDMA uitgeschakeld of er ontbreekt CDMA-hardware.

Ik denk dat het belangrijkste probleem is dat, tenzij de ID van de telefoon in hun database staat als 'OK' een CDMA-netwerk (dat geen simkaarten gebruikt, althans in de VS), het netwerk de telefoon niet zal herkennen, en niets vereist dat Sprint of Verizon een telefoon toevoegt die ze niet aan hun netwerk hebben verkocht.

I7guy

30 november 2013
Moet erbij zijn om te winnen
  • 4 april 2014
IpadSC400 zei: Om het voor je te spellen, Verizon is onzin. Sprinten is minder.

Nou, dat is een overtuigende reactie.

iamMacPersoon

12 juni 2011
AZ / 10.0.1.1
  • 4 april 2014
IpadSC400 zei: Om het voor je te spellen, Verizon is onzin. Sprinten is minder.

Waar heb je het over? VZW is misschien duur, maar hier in Californië is hun dekking tenminste de beste, punt uit. TMo is hier absoluut onzin, tenzij je in LA bent.

Bacong zei: Mijn iPhone 5s die ik ontgrendeld in de Apple Store heb gekocht, is ME296LL/A met modelnummer A1533. Ik heb dit modelnummer gegoogeld en het is hetzelfde voor zowel GSM- als CDMA-modellen.. maar ik heb gehoord dat er op de een of andere manier een andere versie voor Verizon is die is ontgrendeld voor GSM, maar dat het ontgrendelde GSM-model niet noodzakelijk Verizon-compatibel is. .mijn vraag is natuurlijk: werken mijn ontgrendelde 5s op Verizon? Ik weet dat de LTE zal werken, maar het vereist ook CDMA om verbinding te maken met het netwerk.

Een beetje verwarrend, hè?

Voor je iPhone zou het een Verizon-model moeten zijn. Hoewel Verizon 5ses werkt op Verizon + GSM-providers, werkt een gewone ontgrendelde telefoon alleen op GSM-providers.

Zoals iemand anders al zei, ga naar het Over-paneel en als er een MEID-nummer wordt genoemd, is het een Verizon-model. Als dat niet het geval is, is het een standaard Unlocked/GSM-model. Erg verwarrend, niet zoals de iPhone 5 waar het Verizon-model zijn eigen modelnummer had (natuurlijk werkt dat model alleen met Verizon LTE en HSPA+/HSPA/EDGE elders).

woord van leven

6 juli 2009
  • 4 april 2014
iamMacPerson zei: WTF heb je het over? VZW is misschien duur, maar hier in Californië is hun dekking tenminste de beste, punt uit. TMo is hier absoluut onzin, tenzij je in LA bent.

Ik denk dat hij het had over de technologie die zowel Verizon als Sprint gebruiken - CDMA, in welk geval ik het daarmee eens was. Jammer dat Verizon hun netwerk niet op GSM heeft gebouwd.

iamMacPersoon

12 juni 2011
AZ / 10.0.1.1
  • 4 april 2014
wordoflife zei: Ik denk dat hij het had over de technologie die zowel Verizon als Sprint gebruiken - CDMA, in welk geval ik het daarmee eens ben. Jammer dat Verizon hun netwerk niet op GSM heeft gebouwd.

Ja, daar zou ik het mee eens zijn. Ik zou graag Talk en Data tegelijkertijd willen hebben, maar wat heeft het voor zin om het te hebben als ik geen signaal krijg *kuch* *kuch*AT&T*hoest*.

Het zou interessant zijn als de volgende VZW iPhone SVDO/SVLTE ondersteunt. Dat zou zijn lief hoor . Verizon ondersteunt dat nog steeds, toch?

alfaod

9 februari 2008
NYC
  • 5 april 2014
De Verizon-, AT&T- en T-Mobile-telefoon zijn qua hardware allemaal hetzelfde.

Het enige verschil is dat het Verizon-model als zodanig is aangewezen, dat het CDMA-gedeelte van de chipset is geactiveerd en dus op Verizon kan worden geactiveerd.

I7guy

30 november 2013
Moet erbij zijn om te winnen
  • 5 april 2014
iamMacPerson zei: Ja, daar ben ik het mee eens. Ik zou graag Talk en Data tegelijkertijd willen hebben, maar wat heeft het voor zin om het te hebben als ik geen signaal krijg *kuch* *kuch*AT&T*hoest*.

Het zou interessant zijn als de volgende VZW iPhone SVDO/SVLTE ondersteunt. Dat zou zijn lief hoor . Verizon ondersteunt dat nog steeds, toch?

De 5s ondersteunt zogenaamd volte. Het is verizon die het in hun infrastructuur moet inschakelen. m

Malhotrapuneet

1 september 2014
  • 1 september 2014
Hoi
Ik wil deze telefoon kopen. A1533 cdma/gsm voor Indonesië.
1. Is gsm 3 g ?
2. Is cdma veel injecteren of simkaart. In Indonesië werkt injedt niet goed.
3. Is china veilig om te kopen of als u een veilig online internet voorstelt.
bedankt.

KUguardgrl13

16 mei 2013
Kansas, VS
  • 1 september 2014
Malhotrapuneet zei: Hoi
Ik wil deze telefoon kopen. A1533 cdma/gsm voor Indonesië.
1. Is gsm 3 g ?
2. Is cdma veel injecteren of simkaart. In Indonesië werkt injedt niet goed.
3. Is china veilig om te kopen of als u een veilig online internet voorstelt.
bedankt.

1. GSM is de mobiele technologie die de meeste providers gebruiken. 3G is daar een onderdeel van. Daar horen ook 4G HSPA en LTE bij. Weet niet wat je in Indonesië hebt.
2. Ik weet niet zeker wat je bedoelt. CDMA is de andere technologie die sommige providers gebruiken. Het is net als GSM, maar niet zoveel providers gebruiken het. De meeste providers gebruiken tegenwoordig simkaarten, omdat telefoons algemener worden en op de meeste providers in een bepaalde regio kunnen worden gebruikt.
3. Wees heel voorzichtig met kopen uit China. Veel nep-iPhone-look-a-likes komen daar vandaan. Het is het beste om bij Apple of uw provider te kopen als ze ze verkopen.

Deze iPhone a1533 is speciaal ontworpen om in Noord-Amerika te werken. Het heeft misschien niet de banden die Indonesische providers gebruiken, wat betekent dat je mogelijk geen toegang hebt tot het gewenste netwerk. Er is een iPhone 5s a1530 die is ontworpen voor de regio Azië-Pacific. Ik weet niet zeker of dat ook Indonesië omvat, maar het is ontworpen voor sommige Chinese luchtvaartmaatschappijen,
Hong Kong, Singapore, Australië, enz. Je zou je koerier kunnen vragen of ze een suggestie hebben voor welke je moet kopen. S

sksbasha

17 februari 2015
  • 17 februari 2015
weill ik telefoon 5S model A1533 van verizon CDMA werkt met India GSM-netwerk

ik koop de verizon CDMA Ik telefoon 5S model A1533 en zou graag in India willen gebruiken met GSM-netwerken (airtel, vodafone, aircel), kan iemand me info geven of het werkt C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17 okt 2011
  • 17 februari 2015
sksbasha zei: ik koop de verizon CDMA I phone 5S model A1533 en zou graag in India willen gebruiken met GSM-netwerken (airtel, vodafone, aircel), kan iemand me info geven of het werkt
Een Verizon iPhone 5s is in de fabriek ontgrendeld, dus het zou prima moeten werken op andere GSM-netwerken (binnenlands of internationaal). S

sksbasha

17 februari 2015
  • 17 februari 2015
weill ik telefoon 5S model A1533 van verizon CDMA werkt met India GSM-netwerk

Bedankt voor de update. Proost