Ander

De Apple Pencil 'uit' zetten?

IN

WilliamG

originele poster
29 april 2008
Seattle
  • 18 november 2015
Dit is interessant. Zodra je een Pencil met de iPad Pro hebt gekoppeld, loopt de batterij gewoon leeg van de Pencil, zelfs als je de Pencil niet gebruikt! De enige manier om de Pencil 'uit' te zetten, is door Bluetooth op de iPad Pro uit te schakelen. Het probleem hiermee is dat wanneer je Bluetooth uitschakelt, het de Apple Pencil effectief van de iPad verwijdert en daarom gaat de Pencil vervolgens in 'slaapstand'.

Dat betekent dat wanneer je Bluetooth weer inschakelt, je de Pencil eigenlijk moet aansluiten op de Lightning-poort op de iPad Pro om de bestaande koppeling opnieuw te initialiseren, wat een beetje vervelend is.

Een beetje eigenaardig, tenzij ik iets mis.
reacties:dysamoria, subjonas, AleXXXa en 1 andere persoon

hovscorpion12

12 sep. 2011


TOEPASSINGEN
  • 18 november 2015
Ik denk niet dat de batterij van de Apple pencil zo veel leegloopt als je hem niet gebruikt (een beetje zoals in stand-by). Wanneer u het gebruikt, zoals tekenen, typen, zou de levensduur van de batterij sneller afnemen.
reacties:BigMcGuire

AbSoluTc

21 sep. 2008
  • 18 november 2015
WilliamG zei: Dit is interessant. Zodra je een Pencil met de iPad Pro hebt gekoppeld, loopt de batterij gewoon leeg van de Pencil, zelfs als je de Pencil niet gebruikt! De enige manier om de Pencil 'uit' te zetten, is door Bluetooth op de iPad Pro uit te schakelen. Het probleem hiermee is dat wanneer je Bluetooth uitschakelt, het de Apple Pencil effectief van de iPad verwijdert en daarom gaat de Pencil vervolgens in 'slaapstand'.

Dat betekent dat wanneer je Bluetooth weer inschakelt, je de Pencil eigenlijk moet aansluiten op de Lightning-poort op de iPad Pro om de bestaande koppeling opnieuw te initialiseren, wat een beetje vervelend is.

Een beetje eigenaardig, tenzij ik iets mis.

Bluetooth op iDevices werkt niet zo. Eenmaal gekoppeld, staat het ook in de apparaatlijst voor het apparaat waarmee het verbinding maakt. Zelfs als u BT uitschakelt, is het er nog steeds wanneer u het weer inschakelt. Ik weet zeker dat het potlood in 'slaapstand' gaat als het niet wordt gebruikt. De enige keer dat u het opnieuw hoeft te koppelen, is als u het verwijdert van het iDevice waarmee het ook was verbonden.
reacties:BigMcGuire IN

WilliamG

originele poster
29 april 2008
Seattle
  • 18 november 2015
AbSoluTc zei: Bluetooth op iDevices werkt niet zo. Eenmaal gekoppeld, staat het ook in de apparaatlijst voor het apparaat waarmee het verbinding maakt. Zelfs als u BT uitschakelt, is het er nog steeds wanneer u het weer inschakelt. Ik weet zeker dat het potlood in 'slaapstand' gaat als het niet wordt gebruikt. De enige keer dat u het opnieuw hoeft te koppelen, is als u het verwijdert van het iDevice waarmee het ook was verbonden.

Ik begrijp hoe Bluetooth werkt. reacties:dysamoria, elliotpaulstern, Diane B en 2 anderen

Zombiepete

6 aug. 2008
San Antonio, Texas
  • 18 november 2015
AbSoluTc zei: De enige keer dat u het opnieuw hoeft te koppelen, is als u het verwijdert van het iDevice waarmee het ook was verbonden.
Werkelijk, in dit geval klopt dat niet.
reacties:whitedragon101, wwe2008 en WilliamG IN

WilliamG

originele poster
29 april 2008
Seattle
  • 18 november 2015
ZombiePete zei: Eigenlijk, in dit geval klopt dat niet.

Van die Apple-pagina: 'Als je Bluetooth uitschakelt, bijvoorbeeld als je de vliegtuigmodus inschakelt, moet je Bluetooth inschakelen en je Apple Pencil opnieuw koppelen.'

Ja, de bevestigde au... en dat is echt een grote au. Wees aardig als er ergens een verborgen aan / uit-knop was geweest...

Technisch gezien is het, ondanks wat Apple zegt, de Pencil niet opnieuw aan het aanpassen. Het is net opnieuw Verbinden het potlood. De geschiedenis van de koppeling is nog steeds zichtbaar in de BT-instellingen, zelfs nadat Bluetooth is uit- en weer ingeschakeld. En het zal je niet vragen om opnieuw te koppelen na de eerste keer.

Ach, het zal me niet verbazen als de tweede generatie Pencil dit oplost, want het is zeker een beetje ongemak. Ik hoef Bluetooth niet 24/7 aan te laten staan, en als ik dat doe met de Pencil in de buurt, gaat de batterij van de Pencil leeg... Maar dan moet ik de verdomde Pencil fysiek aansluiten als ik Bluetooth uitschakel!

BEDANKT, APPEL!

PS Eerstewereldproblemen, ik snap het.
reacties:Sydde, Ladyc0524, shox2k2 en 1 andere persoon

bizzy045

5 okt 2011
  • 18 november 2015
hoe controleer je de batterij van het potlood om te zien hoeveel het is leeggelopen?

applegu123

1 april 2009
15 minuten in de toekomst
  • 18 november 2015
bizzy045 zei: hoe controleer je de batterij van het potlood om te zien hoeveel het leeg is?
In het meldpunt. Batterij voor alle bluetooth-apparaten (horloge, potlood, sommige hoofdtelefoons van derden) die dit ondersteunen, is daar te vinden.
reacties:jeremiah256, Ladyc0524, joshavtech en 2 anderen TOT

Atoom Walrus

tot
24 sep 2012
  • 18 november 2015
WilliamG zei: Ja, de bevestigde ouch... en dat is echt een grote ouch. Wees aardig als er ergens een verborgen aan / uit-knop was geweest...

Ik vroeg me dit zelf af. Zonder aan / uit-knop is er geen manier om het uit te schakelen.

Een alternatieve oplossing zou kunnen zijn dat het zichzelf uitschakelt nadat het enige tijd geen interactie heeft gehad met de iPP, en vervolgens weer inschakelt wanneer het weer contact maakt. Het zou belangrijk zijn dat deze periode lang genoeg is (zoals in niet slechts een paar minuten), want het zal natuurlijk even duren voordat het begint te werken wanneer u het voor het eerst gaat gebruiken, wat erg irritant zou zijn als het elke keer zou gebeuren dat u leg het potlood even neer.

bizzy045

5 okt 2011
  • 18 november 2015
appleguy123 zei: In het meldingscentrum. Batterij voor alle bluetooth-apparaten (horloge, potlood, sommige hoofdtelefoons van derden) die dit ondersteunen, is daar te vinden.

Bedankt. Ik zie alleen mijn horloge op mijn telefoon. Kunt u uw horloge zien in het Berichtencentrum van uw iPad?

ZBoater

2 juli 2007
Zonnig Florida
  • 18 november 2015
Potloodpoort!
reacties:xb2003 IN

WilliamG

originele poster
29 april 2008
Seattle
  • 18 november 2015
bizzy045 zei: Dank je. Ik zie alleen mijn horloge op mijn telefoon. Kunt u uw horloge zien in het Berichtencentrum van uw iPad?

Nee, hij bedoelde op de iPhone voor de Watch. Het zou vreemd zijn om de batterijduur van het horloge op de iPad te zien wanneer deze niet is gekoppeld aan een iPad. reacties:Ladyc0524 IN

WilliamG

originele poster
29 april 2008
Seattle
  • 18 november 2015
Atomic Walrus zei: Ik vroeg me dit zelf af. Zonder aan / uit-knop is er geen manier om het uit te schakelen.

Een alternatieve oplossing zou kunnen zijn dat het zichzelf uitschakelt nadat het enige tijd geen interactie heeft gehad met de iPP, en vervolgens weer inschakelt wanneer het weer contact maakt. Het zou belangrijk zijn dat deze periode lang genoeg is (zoals in niet slechts een paar minuten), want het zal natuurlijk even duren voordat het begint te werken wanneer u het voor het eerst gaat gebruiken, wat erg irritant zou zijn als het elke keer zou gebeuren dat u leg het potlood even neer.

Rechts. Zelfs een half uur zou goed zijn. Ben alleen geen grote fan van de manier waarop het momenteel werkt.

CjonesHouston

29 april 2015
Texas
  • 18 november 2015
De Pencil streamt geen media terwijl hij stand-by staat. Ik heb Bluetooth-oordopjes die Achaemenid lang kunnen vasthouden als ik hem niet gebruik. De nieuwere Bluetooth 4.0 is volgens mij zo ontworpen.

CjonesHouston

29 april 2015
Texas
  • 18 november 2015
Ik zou graag een clip of opberger willen om mijn potlood aan vast te haken. Ik kan niet wachten tot er iets ontwikkeld wordt. Behalve wat klittenband. Lol P

berouw hebben

4 maart 2008
  • 18 november 2015
Atomic Walrus zei: Ik vroeg me dit zelf af. Zonder aan / uit-knop is er geen manier om het uit te schakelen.

Een alternatieve oplossing zou kunnen zijn dat het zichzelf uitschakelt nadat het enige tijd geen interactie heeft gehad met de iPP, en vervolgens weer inschakelt wanneer het weer contact maakt. Het zou belangrijk zijn dat deze periode lang genoeg is (zoals in niet slechts een paar minuten), want het zal natuurlijk even duren voordat het begint te werken wanneer u het voor het eerst gaat gebruiken, wat erg irritant zou zijn als het elke keer zou gebeuren dat u leg het potlood even neer.

Ik had vandaag geluk en kon een potlood kopen. Het lijkt erop dat het potlood na een tijdje in slaap valt en wakker wordt als het wordt opgepakt. Zodra je het oppakt, wordt het weergegeven in de batterijwidget, maar zodra het in de sluimerstand gaat, verdwijnt het uit de widget totdat het weer wordt opgepakt.
reacties:BigMcGuire, PeterJH3, RadioGaGa1984 en 4 anderen P

berouw hebben

4 maart 2008
  • 18 november 2015
CjonesHouston zei: Ik zou graag een clip of opberger willen om mijn potlood aan vast te haken. Ik kan niet wachten tot er iets ontwikkeld wordt. Behalve wat klittenband. Lol
Ik denk dat ik de Smart Cover ga retourneren, maar ik merkte wel dat het potlood er magnetisch aan blijft plakken!
reacties:tonyunreal en verdomde welpen

mcdj

10 juli 2007
NYC
  • 18 november 2015
Eet wat lookbrood en adem erop. Schakelt mijn vrouw elke keer uit.

Bedankt, ik ben hier de hele week.
reacties:BigMcGuire, bhodinut, noshooz en 11 anderen

Verdomme welpen

31 juli 2007
  • 18 november 2015
pento zei: ik denk dat ik de Smart Cover terug ga sturen, maar ik merkte wel dat het potlood er magnetisch aan blijft plakken!

OMG! Je hebt gelijk... Zuig het op aan elke persoon die dit als negatief beschouwt (gebrek aan magneten)
reacties:CjonesHouston en pento IN

WilliamG

originele poster
29 april 2008
Seattle
  • 18 november 2015
pento zei: ik heb vandaag geluk gehad en heb een potlood kunnen kopen. Het lijkt erop dat het potlood na een tijdje in slaap valt en wakker wordt als het wordt opgepakt. Zodra je het oppakt, wordt het weergegeven in de batterijwidget, maar zodra het in de sluimerstand gaat, verdwijnt het uit de widget totdat het weer wordt opgepakt.

Je hebt gelijk. Het potlood gaat slapen na wat lijkt op 20 minuten! Zodra ik de Pencil oppakte, werd hij wakker en maakte hij opnieuw verbinding met Bluetooth. Interessant.
reacties:BigMcGuire, Ladyc0524 en ZombiePete B

biosci

tot
16 april 2010
Chicagoland, Illinois
  • 18 november 2015
Zit er misschien een soort versnellingsmeter in? IN

WilliamG

originele poster
29 april 2008
Seattle
  • 19 november 2015
biosci zei: Misschien zit er een versnellingsmeter in?

Nou, dat weten we zeker, omdat het hoeken voor schaduw enz. detecteert tijdens het tekenen.

CjonesHouston

29 april 2015
Texas
  • 19 november 2015
Bekijk media-item ' data-single-image='1'>
pento zei: ik denk dat ik de Smart Cover terug ga sturen, maar ik merkte wel dat het potlood er magnetisch aan blijft plakken!
Bedankt voor de tip. Laatst bewerkt: 19 november 2015
reacties:dolfijn2421 en tonyunreal N

nalbagli

11 sep. 2014
  • 30 dec. 2015
Voor mij was dit een groot probleem, het potlood is de belangrijkste factor waardoor ik de iPad Pro heb gekocht en na anderhalve dag waarin ik het potlood niet heb gebruikt, ging de batterij van 100% naar 84%, dat is bijna een dealbreaker voor mij, dat betekent dat na 1 week of minder als ik de pen niet gebruik, deze volledig ontladen zal zijn. Voor nu zet ik gewoon de bluetooth uit maar dat is voor mij geen geweldige oplossing omdat ik nu het potlood elke keer fysiek moet aansluiten en ik kan geen continuïteit meer gebruiken op mijn iPad.

Ik begrijp echt niet hoe Apple dit niet beter had kunnen doordenken.
reacties:dysamorie

PattyMc

7 mrt 2012
  • 30 dec. 2015
De potloodbatterij loopt niet leeg tenzij je hem een ​​beetje in de buurt van de IPP verplaatst, ik heb hem voor 100% opgeladen, op mijn tafel gezet en zolang ik hem niet opraapt of verplaats, slaapt hij en loopt de batterij niet leeg . Ik heb het 6 uur of langer laten staan ​​en wanneer ik het ophaal, nog steeds 100%.
reacties:BigMcGuire, RadioGaGa1984, jgelin en 1 andere persoon
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ga naar pagina

    Gaan
  • 7
Volgende

Ga naar pagina

GaanVolgende Laatste