Ander

iPod touch Is FedEx achterlijk?!

Toestand
Niet open voor verdere reacties.
J

jake5253

originele poster
19 aug. 2006
  • 8 juni 2008
Ik heb op 3 juni een iPod touch gekocht in de online winkel Apple.com. Het duurde een dag om te verwerken en werd toen vanuit CHINA verscheept?
Waarom zou het vanuit China beginnen? Ik bedoel, ik weet dat het daar wordt gemaakt, maar zou het niet goedkoper zijn om duizenden per schip (of vliegtuig) vanuit China te laten verzenden en vervolgens vanuit verschillende magazijnen in de VS te distribueren dan om ze afzonderlijk vanuit China te laten verzenden? Dan komt het naar Alaska! Yay, mijn iPod is al blootgesteld aan temperaturen onder de 40 en hij wordt gewoon heen en weer geslingerd door een paar prikken die in 6 lagen kleding zijn gebundeld. Dan wordt het interessanter. Het gaat van Alaska naar Indiana, wat ongeveer 500 mijl van mijn huis in Pennsylvania is (waar het naartoe moet worden gestuurd), en dan, om wat voor reden dan ook, wordt het ACHTERUIT door de VS gestuurd naar Memphis, Tennessee, dat is meer als 1000 mijl afstand. Na het vertrek uit Memphis bijna 24 uur geleden, zijn er absoluut geen updates geweest over de verblijfplaats. WTF FedEx?! Je had het vrijdag hier kunnen hebben, maar blijkbaar is het efficiënter om dingen terug te sturen door de VS en het dan weer hierheen te vervoeren voor $ 4,06 per gallon. Goed gedaan.
Ik denk dat ik mijn lesje heb geleerd: kies ALTIJD de verzendoptie van 3 dagen als je niet eeuwig wilt wachten. Heeft iemand anders zo'n domheid van FedEx meegemaakt?

jrnewhouse

4 aug. 2007


  • 8 juni 2008
[knip]

jake5253 zei: Heeft iemand anders zo'n domheid van FedEx ervaren?

Ik woon in het centrum van PA, en ik heb onlangs iets besteld bij de online Apple Store dat van nabij Harrisburg, PA naar Trenton, NJ, naar Pittsburgh, PA, en uiteindelijk naar State College, PA ging om te laten bezorgen.

Harrisburg naar Trenton: 127,5 mijl
Trenton naar Pittsburgh: 325,5 mijl
Pittsburgh naar State College: 136,5 mijl

Totaal: 589,5 mijl

Harrisburg naar State College: 87,8 mijl

Lijkt me zeker omslachtig!

Eric Lewis

4 februari 2007
CANADA? eh?
  • 8 juni 2008
ik heb gehad

china-alaska-californië-tennese-toronto-PA-naar hier in London Ontario C

hartelijk9019

18 februari 2003
Ontario-> Louisiana-> Colorado-> Ontario
  • 8 juni 2008
jake5253 zei: Ik bedoel, ik weet dat het daar wordt gemaakt, maar zou het niet goedkoper zijn om duizenden per schip (of vliegtuig) vanuit China te laten verzenden en vervolgens te distribueren vanuit verschillende magazijnen in de VS dan om ze afzonderlijk vanuit China te laten verzenden? Dan komt het naar Alaska! Yay, mijn iPod is al blootgesteld aan temperaturen onder de 40 en hij wordt gewoon heen en weer geslingerd door een paar prikken die in 6 lagen kleding zijn gebundeld. Dan wordt het interessanter.

Ik betwijfel of het vliegtuig leeg is. Ze brengen een heleboel andere producten, wat maakt het uit? De reden dat ze het overal brengen, is omdat de vraag op bepaalde locaties hoger is, dus waarom zouden ze het rechtstreeks naar jou verzenden en een vrachtwagen of vliegtuig hebben dat half leeg is. Ze zijn waarschijnlijk brandstof aan het besparen.

Ok, ik weet dat Alaska koud is, maar het is juni, het is daar niet de hele tijd onder de 40 en het vliegtuig is verwarmd.

Ik realiseer me dat je boos bent over hoe lang het duurt, maar je andere argumenten zijn nogal overdreven.

Quillz

6 januari 2006
Los Angeles, CA
  • 8 juni 2008
Het is altijd grappig om mensen te horen klagen over FedEx omdat ze er altijd van uitgaan dat a) FedEx alleen JOUW producten levert en b) ze zich niet realiseren dat bijna alle bestellingen naar ogenschijnlijk vreemde locaties gaan, aangezien dat meestal de distributiecentra zijn. N

Nohg

18 aug. 2007
  • 8 juni 2008
Knooppunt tot knoop. Efficiënter. Kijk op supply chain management. Werkt ook voor verladers. Een leeg vat is een kostbaar vat.

alecgold

11 okt 2007
NLD
  • 8 juni 2008
is fedex achterlijk? Moet je het echt vragen?

De fedex-man herinnerde zich dat ik twee jaar geleden op een kantoor werkte, dus hij bracht het pakket daar af, was een beetje makkelijker!!!
ze werden boos toen ik ze belde om te vragen waar mijn mbp was, omdat ik het niet kreeg. Ze zouden proberen me de handtekening te verkopen met daarop een Iraanse naam als de mijne. Na veel praten kwamen ze erachter dat ze het op mijn oude werkplek hadden afgeleverd en wilden dat ik de 45 mijl zou rijden om hun fout te corrigeren. Ik zei dat ze het moesten halen en bij mij moesten afleveren voordat iemand daar het pakket zou openen en de mbp 17' hi-res zou pikken!!!
man ik was boos.
eerst bezorgen ze pakketten op het verkeerde adres, vertellen me dan dat ik het heb gekregen, zeiden dat ik het zelf moest gaan halen en het ergste was toen ze het ding om half twee afleverden. IN DE NACHT, door speciale levering.
Ik hou van de extra inspanning, maar midden in de nacht? Guy werd ook geroosterd door mijn buurman omdat hij aan de verkeerde deur had aangebeld.

Ander pakket werd de eerste dag niet afgeleverd, een man vertelt me ​​​​dat ze hebben gebeld, ik vertelde hen dat ik in de voortuin zat, dus het zou moeilijk zijn geweest om de feller te missen. Hoe dan ook, ik maak een afspraak om het pakket de volgende dag vroeg op te halen bij het distributiecentrum, maar als ik daar aankom, geen verdomd pakket.
Het briefje was op het pakket geschreven om NIET te bezorgen, het was op een speciale plank geplaatst, maar de chauffeur was naar kantoor gegaan, had het pakket gepikt en je kunt het raden, ik kon een briefje in mijn brievenbus vinden dat ik niet thuis was toen hij voor mijn deur stond.
Zo kort? Zijn ze achterlijk? Nou ja, sommigen zijn dat zeker.

mojohanna

tot
7 juli 2004
Cleveland
  • 8 juni 2008
Nee, ze zijn echt niet achterlijk. Het is jouw gebrek aan begrip. Bijna alle luchtvracht gaat door de douane in Anchorage. Zeker als het FedEx is. Vervolgens wordt het, afhankelijk van de beschikbare vluchten, naar de onderste 48 gestuurd. Net zoals UPS een hub heeft in KY, is de belangrijkste hub van FedEx in Memphis (heb je Cast Away gezien?). Hoe dan ook, dit is een volkomen normale routing voor uw product. Hoe dan ook, wat maakt het uit hoe het je bereikt, zolang het maar binnen een redelijke tijd bij je aankomt.

Ook begint het nu waarschijnlijk op te warmen in AK, dus ik betwijfel of mensen daarboven in '6 lagen kleding' zijn.

CHILLL... in dit tempo zul je dood zijn van hoge bloeddruk tegen de tijd dat je 40 bent. J

jake5253

originele poster
19 aug. 2006
  • 8 juni 2008
FedEx is zeker achterlijk.
Ik realiseer me dat MIJN iPod niet het enige is dat wordt verzonden, ik weet dat ik niet belangrijker ben dan wie dan ook, of welke schandalige beweringen dan ook, maar het lijkt erop dat er een schip zou zijn dat op zijn minst iets meer noordoostelijk gaat dan van Indiana tot Tennessee. De laatste update om volledige vertraging te bevestigen is:
8 juni 2008 9:37 AM Aangekomen op FedEx-locatie MEMPHIS, TN
7 juni 2008 16:17 Vertrokken FedEx-locatie MEMPHIS, TN
11:06 AM Aangekomen op FedEx-locatie MEMPHIS, TN

Dus eigenlijk werd het op een FedEx-vrachtwagen bij het Memphis-knooppunt gezet, 17 uur door Memphis gereden en toen terug naar het Memphis-knooppunt. Hoe is dat logisch? Kan iemand mij deze uitleggen? Omdat ik duidelijk gewoon een klootzak ben door hier niets van te begrijpen.

--Bewerking
Bovendien, de enige reden waarom ik hier zo van schrik, is dat ik woensdag voor een week vertrek en 1) ik dan de iPod NODIG HEB en tijd nodig heb om mijn muziek erop te laden. 2) Ik heb geen iPod meer gehad sinds ik vorige week mijn 60gig kapot maakte. - weet je hoe het is om een ​​iPod permanent aan je oor te hebben voor 2 jaar en dan anderhalve week weg te gaan met niets anders dan hick-radiostations in kleine steden die alleen countrymuziek afspelen?! Het is genoeg om iemand ziek te maken. t

taibien86

19 dec. 2007
  • 8 juni 2008
het heeft te maken met de manier waarop fedex hun bedrijf runt. alles dat via fedex wordt verzonden, moet naar hun hub gaan voordat het wordt afgeleverd. Dit gezegd zijnde, als ik iets aan mijn buurman wilde doorgeven, is er een goede mogelijkheid dat het pakket naar een andere staat gaat voordat het terugkomt en wordt afgeleverd.

vissenkorp

10 april 2006
Ellicott City, Maryland
  • 8 juni 2008
Als u iets nodig heeft dat zo tijdgevoelig is, waarom koopt u het dan niet gewoon in een winkel of betaalt u voor versnelde verzending? Zelfs typische 'standaard verzending' van elke detailhandelaar zegt 5-7 werkdagen te verwachten. Als je op de 3e bestelt, daag je je geluk uit door te kiezen voor standaard verzending, ongeacht waar je het bestelt. Sommige retailers verzenden pas 24-48 uur nadat je de bestelling hebt geplaatst (Apple is binnen 24 uur). Ik zou het FedEx hier niet kwalijk nemen dat je de wiskunde niet hebt gedaan. Je kunt er niet vanuit gaan dat ze zouden verzenden vanuit een magazijn aan de oostkust. Zelfs grond uit Californië kan meer dan 5 werkdagen duren. TOT

aethelbert

1 juni 2007
Chicago, Illinois, VS
  • 8 juni 2008
Je krijgt het op de beloofde datum. Het is niet omdat je de manier waarop ze hun logistiek beheren niet leuk vindt, ze achterlijk zijn. Na zo lang in de luchtvaart- en vrachtlogistiek te hebben gewerkt, kan ik je vertellen dat ze een zeer efficiënt systeem hebben. Als je het sneller nodig had, had je meer moeten betalen.

FedEx verplaatst gewoon de doos van Apple naar jou. Er is absoluut geen reden waarom zij degenen zouden zijn die magazijnen voor iPods onderhouden... Je krijgt waar je voor betaald hebt. Klaag niet totdat ze niet aan hun langste schatting voldoen. J

jake5253

originele poster
19 aug. 2006
  • 8 juni 2008
lol. Oké, het is niet nodig om me als een achterlijke te behandelen. Ik realiseer me op dit punt dat ik de optie voor versnelde verzending had moeten krijgen. En ik kocht het online omdat ik een kortingsbon van $ 100 voor de Apple Online Store had. Ik heb het zo snel mogelijk gekocht. Ik ben een student, dus het is niet alsof ik zomaar $ 450 uit mijn reet kan trekken. Ik weet dat het niet FedEx's schuld is dat Apple een slechte magazijnplaatsing heeft, maar het IS FedEx's schuld dat het naar Memphis ging, dan 17 uur vertrok en toen weer terugging. Je kunt me niet vertellen en verwachten dat ik geloof dat het efficiënter is om mijn pakket 500 mijl de andere kant op te sturen. Er moet een zending pakketten zijn geweest die vanuit Indianapolis naar het oosten ging. NYC ligt in het oosten, let wel, waarvan ik aanneem dat het waarschijnlijk door Trenton, NJ gaat. Ik heb veel pakketten via Trenton gehad.
Zoals ik al zei, ik heb mijn lesje geleerd: gebruik ALTIJD versnelde verzending als je niet eeuwig wilt wachten. Ik heb er gewoon een hekel aan om op dingen te wachten en dan te zien dat het de tegenovergestelde richting van mij opstuurt. TOT

aethelbert

1 juni 2007
Chicago, Illinois, VS
  • 8 juni 2008
jake5253 zei: lol. Oké, het is niet nodig om me als een achterlijke te behandelen. Ik realiseer me op dit punt dat ik de optie voor versnelde verzending had moeten krijgen. En ik kocht het online omdat ik een kortingsbon van $ 100 voor de Apple Online Store had. Ik heb het zo snel mogelijk gekocht. Ik ben een student, dus het is niet alsof ik zomaar $ 450 uit mijn reet kan trekken. Ik weet dat het niet FedEx's schuld is dat Apple een slechte magazijnplaatsing heeft, maar het IS FedEx's schuld dat het naar Memphis ging, dan 17 uur vertrok en toen weer terugging. Je kunt me niet vertellen en verwachten dat ik geloof dat het efficiënter is om mijn pakket 500 mijl de andere kant op te sturen. Er moet een zending pakketten zijn geweest die vanuit Indianapolis naar het oosten ging. NYC ligt in het oosten, let wel, waarvan ik aanneem dat het waarschijnlijk door Trenton, NJ gaat. Ik heb veel pakketten via Trenton gehad.
Zoals ik al zei, ik heb mijn lesje geleerd: gebruik ALTIJD versnelde verzending als je niet eeuwig wilt wachten. Ik heb er gewoon een hekel aan om op dingen te wachten en dan te zien dat het de tegenovergestelde richting van mij opstuurt.
Het is niet hun 'schuld' om dat te doen. Zo werkt het systeem. IND is de hub voor westelijk Noord-Amerika, Memphis bestrijkt het oostelijke continent en is ook de internationale hub. ANC-IND-MEM-where is de meest voorkomende routering van pakketten van China naar de oostkust. Als je ideeën hebt over hoe FedEx hun logistieke afdeling beter zou moeten runnen, dan zullen ze er vast graag om lachen. Geloof het of niet, hun systeem is efficiënt en de routering van uw box is volkomen gerechtvaardigd. 2

26139

Opgeschort
27 december 2003
  • 8 juni 2008
Goede God

jake5253 zei: Ik heb op 3 juni een iPod touch gekocht in de online winkel Apple.com. Het duurde een dag om te verwerken en werd toen vanuit CHINA verscheept?
Waarom zou het vanuit China beginnen? Ik bedoel, ik weet dat het daar wordt gemaakt, maar zou het niet goedkoper zijn om duizenden per schip (of vliegtuig) vanuit China te laten verzenden en vervolgens vanuit verschillende magazijnen in de VS te distribueren dan om ze afzonderlijk vanuit China te laten verzenden? Dan komt het naar Alaska! Yay, mijn iPod is al blootgesteld aan temperaturen onder de 40 en hij wordt gewoon heen en weer geslingerd door een paar prikken die in 6 lagen kleding zijn gebundeld. Dan wordt het interessanter. Het gaat van Alaska naar Indiana, wat ongeveer 500 mijl van mijn huis in Pennsylvania is (waar het naartoe moet worden gestuurd), en dan, om wat voor reden dan ook, wordt het ACHTERUIT door de VS gestuurd naar Memphis, Tennessee, dat is meer als 1000 mijl afstand. Na het vertrek uit Memphis bijna 24 uur geleden, zijn er absoluut geen updates geweest over de verblijfplaats. WTF FedEx?! Je had het vrijdag hier kunnen hebben, maar blijkbaar is het efficiënter om dingen terug te sturen door de VS en het dan weer hierheen te vervoeren voor $ 4,06 per gallon. Goed gedaan.
Ik denk dat ik mijn lesje heb geleerd: kies ALTIJD de verzendoptie van 3 dagen als je niet eeuwig wilt wachten. Heeft iemand anders zo'n domheid van FedEx meegemaakt?

Man, ik ben echt heel blij dat je niet voor FedEx werkt. Denk je echt dat jouw bestelling de enige is die uit CHINA komt? Jezus man, ik weet zeker dat ze de dingen een stuk beter hebben uitgedacht dan jij. t

dedokter

7 juni 2008
  • 8 juni 2008
wauw... dat is een leuke vliegreis... hoe zijn ze bevallen? 2

26139

Opgeschort
27 december 2003
  • 8 juni 2008
Wauw....

jake5253 zei: --Bewerken
Bovendien, de enige reden waarom ik hier zo van schrik, is dat ik woensdag voor een week vertrek en 1) ik dan de iPod NODIG HEB en tijd nodig heb om mijn muziek erop te laden. 2) Ik heb geen iPod meer gehad sinds ik vorige week mijn 60gig kapot maakte. - weet je hoe het is om een ​​iPod permanent aan je oor te hebben voor 2 jaar en dan anderhalve week weg te gaan met niets anders dan hick-radiostations in kleine steden die alleen countrymuziek afspelen?! Het is genoeg om iemand ziek te maken.

Riiight. Het leven klinkt heel zwaar, man. J

jake5253

originele poster
19 aug. 2006
  • 8 juni 2008
appleretailguy zei: Man, ik ben echt heel blij dat je niet voor FedEx werkt. Denk je echt dat jouw bestelling de enige is die uit CHINA komt? Jezus man, ik weet zeker dat ze de dingen een stuk beter hebben uitgedacht dan jij.

Wauw, misschien als je mijn post echt zou lezen, zou je weten dat ik niet egocentrisch ben. Heilige s%!$. Waarom gaat iedereen ervan uit dat ik een egocentrische, onvolwassen, instant-bevrediging, altijd-krijg-mijn-way kleine klootzak ben?!


Ik heb oorspronkelijk gepost niet om bekritiseerd te worden, maar eerder een komisch iets. Ik was gewoon benieuwd of ANDEREN dit met hen hebben meegemaakt, want dit is het eerste pakket dat ik ooit heb laten verzenden en dat door een dozijn knooppunten is gegaan voordat het zelfs maar in de buurt van de levering was. Maar ik was vergeten dat ik in Amerika woon waar NIEMAND meer EEN GRAP KAN MAKEN. Wauw. F*** dit land. Verlicht mensen! Niet alles is een terroristische dreiging en het is geen Red Alert-dag meer, dus kalmeer in godsnaam.
Als je niets grappigs te zeggen hebt, zeg het dan ook niet. Ik heb genoeg zeurende mensen die me lastigvallen, ik heb die van jou ook niet nodig.
Als je het ermee eens bent en denkt dat het MINSTENS dwaas lijkt om iets terug door het land te sturen, zeg dat dan. Als je me gewoon een regel BS gaat geven over 'oh, je bent jong en je wilt de wereld op een presenteerblaadje', schuif het dan zo vriendelijk naar voren en houd je tekst voor jezelf. Stop met het verspillen van de bandbreedte van mijn buren, want ik tap nu toch op het internet van de niet-beveiligde draadloze verbinding van mijn buren. =]

taylorwilsdon

16 november 2006
New York City
  • 8 juni 2008
jake5253 zei:
Wauw, misschien als je mijn post echt zou lezen, zou je weten dat ik niet egocentrisch ben. Heilige s%!$. Waarom gaat iedereen ervan uit dat ik een egocentrische, onvolwassen, instant-bevrediging, altijd-krijg-mijn-way kleine klootzak ben?!


Ik heb oorspronkelijk gepost niet om bekritiseerd te worden, maar eerder een komisch iets. Ik was gewoon benieuwd of ANDEREN dit met hen hebben meegemaakt, want dit is het eerste pakket dat ik ooit heb laten verzenden en dat door een dozijn knooppunten is gegaan voordat het zelfs maar in de buurt van de levering was. Maar ik was vergeten dat ik in Amerika woon waar NIEMAND meer EEN GRAP KAN MAKEN. Wauw. F*** dit land. Verlicht mensen! Niet alles is een terroristische dreiging en het is geen Red Alert-dag meer, dus kalmeer in godsnaam.
Als je niets grappigs te zeggen hebt, zeg het dan ook niet. Ik heb genoeg zeurende mensen die me lastigvallen, ik heb die van jou ook niet nodig.
Als je het ermee eens bent en denkt dat het MINSTENS dwaas lijkt om iets terug door het land te sturen, zeg dat dan. Als je me gewoon een regel BS gaat geven over 'oh, je bent jong en je wilt de wereld op een presenteerblaadje', schuif het dan zo vriendelijk naar voren en houd je tekst voor jezelf. Stop met het verspillen van de bandbreedte van mijn buren, want ik tap nu toch op het internet van de niet-beveiligde draadloze verbinding van mijn buren. =]

Omdat je deze onvolwassen post schreef? DE

lilj4425

tot
26 april 2007
  • 8 juni 2008
Ik heb spullen laten bezorgen via Fed Ex, UPS en USPS. Fed Ex is altijd de langzaamste geweest, waarbij UPS de snelste was. Oh en laat me niet eens beginnen over DHL. Ze hebben twee keer op het verkeerde adres afgeleverd. Fed Ex is misschien een beetje langzamer, maar ze zijn in mijn geval in ieder geval efficiënter. De reden waarom Fed Ex via steden als Memphis en Indianapolis verzendt, zelfs als het achterwaarts van uw bestemming is, is omdat het distributiecentra zijn, wat het uiteindelijk goedkoper maakt. DE

lilj4425

tot
26 april 2007
  • 8 juni 2008
jake5253 zei:
Wauw, misschien als je mijn post echt zou lezen, zou je weten dat ik niet egocentrisch ben. Heilige s%!$. Waarom gaat iedereen ervan uit dat ik een egocentrische, onvolwassen, instant-bevrediging, altijd-krijg-mijn-way kleine klootzak ben?!


Ik heb oorspronkelijk gepost niet om bekritiseerd te worden, maar eerder een komisch iets. Ik was gewoon benieuwd of ANDEREN dit met hen hebben meegemaakt, want dit is het eerste pakket dat ik ooit heb laten verzenden en dat door een dozijn knooppunten is gegaan voordat het zelfs maar in de buurt van de levering was. Maar ik was vergeten dat ik in Amerika woon waar NIEMAND meer EEN GRAP KAN MAKEN. Wauw. F*** dit land. Verlicht mensen! Niet alles is een terroristische dreiging en het is geen Red Alert-dag meer, dus kalmeer in godsnaam.
Als je niets grappigs te zeggen hebt, zeg het dan ook niet. Ik heb genoeg zeurende mensen die me lastigvallen, ik heb die van jou ook niet nodig.
Als je het ermee eens bent en denkt dat het MINSTENS dwaas lijkt om iets terug door het land te sturen, zeg dat dan. Als je me gewoon een regel BS gaat geven over 'oh, je bent jong en je wilt de wereld op een presenteerblaadje', schuif het dan zo vriendelijk naar voren en houd je tekst voor jezelf. Stop met het verspillen van de bandbreedte van mijn buren, want ik tap nu toch op het internet van de niet-beveiligde draadloze verbinding van mijn buren. =]

Nou, dat bericht zou je vertellen waarom mensen zo over je denken. J

jake5253

originele poster
19 aug. 2006
  • 8 juni 2008
taylorwilsdon zei: Omdat je deze onvolwassen post schreef?

Hoezo onvolwassen? Ik wijs er alleen maar op dat bedrijven als FedEx constant zeuren over winstverlies en stijgende gasprijzen en dan slepen ze pakketten in de tegenovergestelde richting van waar ze heen moeten.
lilj4425 geeft een voorbeeld. Hij heeft gelijk, FedEx IS LANGZAAM, dat is mijn punt - omdat ze pakketten over Hell's Half Acre sturen in plaats van over de kortste weg. Ik denk dat ik onvolwassen ben voor het gebruik van LOGIC, die blijkbaar maar heel weinig van jullie gebruiken.
Dus ja, ga door met je wedstrijd om te zien wie kan doen alsof ze iets weten over de innerlijke werking van FedEx en ik zal logica blijven gebruiken en zeggen dat ze niet de meest kosten- en tijdbesparende methoden toepassen. DE

lilj4425

tot
26 april 2007
  • 8 juni 2008
jake5253 zei: Hoe onvolwassen? Ik wijs er alleen maar op dat bedrijven als FedEx constant zeuren over winstverlies en stijgende gasprijzen en dan slepen ze pakketten in de tegenovergestelde richting van waar ze heen moeten.
lilj4425 geeft een voorbeeld. Hij heeft gelijk, FedEx IS LANGZAAM, dat is mijn punt - omdat ze pakketten over Hell's Half Acre sturen in plaats van over de kortste weg. Ik denk dat ik onvolwassen ben voor het gebruik van LOGIC, die blijkbaar maar heel weinig van jullie gebruiken.
Dus ja, ga door met je wedstrijd om te zien wie kan doen alsof ze iets weten over de innerlijke werking van FedEx en ik zal logica blijven gebruiken en zeggen dat ze niet de meest kosten- en tijdbesparende methoden toepassen.

Ja, ze zijn traag, maar in mijn geval in ieder geval efficiënter. Anderen hebben het misschien anders. In tegenstelling tot DHL verzenden ze niet naar het verkeerde adres. Dat is het bedrijf waar ik problemen mee heb. Ik heb je verteld waarom ze pakketten over een halve hectare sturen. Het zijn distributiecentra. Vliegtuigen moeten vol zijn om kosten te besparen. Eigenlijk gebruik je geen logica. Denk na voordat je de volgende keer iets zegt. J

jake5253

originele poster
19 aug. 2006
  • 8 juni 2008
lilj4425 zei: Ja, ze zijn traag, maar in mijn geval in ieder geval efficiënter. Anderen hebben het misschien anders. In tegenstelling tot DHL verzenden ze niet naar het verkeerde adres. Dat is het bedrijf waar ik problemen mee heb. Ik heb je verteld waarom ze pakketten over een halve hectare sturen. Het zijn distributiecentra. Vliegtuigen moeten vol zijn om kosten te besparen. Eigenlijk gebruik je geen logica. Denk na voordat je de volgende keer iets zegt.

Er is een enorm distributiecentrum in Trenton, NJ, dat veel dichterbij is dan Memphis, TN. De meeste pakketten met een bestemming in het noordoosten worden daar doorgestuurd. Toch onlogisch om naar Memphis te gaan, bedankt.

In de zon gebakken

19 mei 2002
  • 8 juni 2008
jake5253 zei:
Wauw, misschien als je mijn post echt zou lezen, zou je weten dat ik niet egocentrisch ben. Heilige s%!$. Waarom gaat iedereen ervan uit dat ik een egocentrische, onvolwassen, instant-bevrediging, altijd-krijg-mijn-way kleine klootzak ben?!

Jij niet? Meestal raken we een gevoelige snaar als mensen zo uithalen.

Oh, en ik heb alle RODE tekst in deze thread gelezen, hoewel ik de zwarte heb overgeslagen.
Toestand
Niet open voor verdere reacties.