Ander

Ik moet mijn Move Ring voor vandaag afmaken... enig idee?

Honingdas

tot
originele poster
14 juli 2011
  • 6 juni 2015
Ik zie hier een patroon. Ik maak mijn Staan- en Oefenringen altijd gemakkelijk af, maar soms heb ik aan het eind van de dag mijn Beweegring nog steeds niet voltooid. Net als vanavond heb ik vandaag 5 mijl gelopen en heb ik nog 170 calorieën te gaan om mijn Move Ring te voltooien. Ik begrijp echt niet hoe deze ringen hun gegevens berekenen. Hoe dan ook, dus wat ik heb gedaan, is heen en weer lopen door mijn gang net voordat ik naar bed ga totdat ik mijn doel heb bereikt en de bewegingsring voltooid is. Het wordt saai om de gang op en neer te lopen! lol

Heeft iemand creatieve ideeën om mijn Move Ring 's avonds laat te voltooien die niet X-rated zijn? lol
reacties:SkateEnDoneren TOT

hooghout50

6 februari 2014


  • 6 juni 2015
Overdag een blokje om? Of, om de verveling tijdens het op en neer lopen door de gang te verlichten, speel wat muziek op je iPhone via de oordopjes. Ik gebruik mijn iPad om films/televisie te kijken of een boek te lezen in de Kindle-app terwijl ik in huis of in mijn tuin loop.
reacties:Honingdas

Honingdas

tot
originele poster
14 juli 2011
  • 6 juni 2015
ardchoille50 zei: Overdag een blokje om? Of, om de verveling tijdens het op en neer lopen door de gang te verlichten, speel wat muziek op je iPhone via de oordopjes. Ik gebruik mijn iPad om films/televisie te kijken of een boek te lezen in de Kindle-app terwijl ik in huis of in mijn tuin loop.
Sommige goede waarom heb ik niet aan die ideeën gedacht .... bedankt! Denk dat ik met mijn Kindle de gang op en neer zal lopen. reacties:hooghout50

In Australië

7 okt 2013
Sydney, Australië
  • 6 juni 2015
Als je echt gewoon je beweegring wilt sluiten (en het niet uitmaakt hoe je het hebt gedaan), kun je gewoon je beweegdoel voor de dag aanpassen.

Forceer aanraking wanneer u zich op het gezicht Beweegt en pas vervolgens uw doel aan. Je kunt het morgen weer aanpassen aan je normale doel.

Honingdas

tot
originele poster
14 juli 2011
  • 6 juni 2015
InAustralia zei: Als je echt gewoon je bewegingsring wilt sluiten (en het niet uitmaakt hoe je het hebt gedaan), kun je gewoon je bewegingsdoel voor de dag aanpassen.

Forceer aanraking wanneer u zich op het scherm Bewegen bevindt en pas vervolgens uw doel aan. Je kunt het morgen weer aanpassen aan je normale doel.

LOL, dat zou pas vals spelen zijn. reacties:De dokter11

anez

7 juni 2011
Ierland
  • 6 juni 2015
Je hebt vijf mijl gelopen en hebt nog meer dan 150 te gaan!? Hoe hoog is je doel?

Ik gebruik de hometrainer meestal om de mijne te sluiten als hij een duwtje nodig heeft, maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Gebruikt u 'binnenwandeling' tijdens het patrouilleren in uw hal? Ik denk dat het de calorieën sneller doet tikken.

Honingdas

tot
originele poster
14 juli 2011
  • 6 juni 2015
anez zei: Je hebt vijf mijl gelopen en hebt nog meer dan 150 te gaan!? Hoe hoog is je doel?

Ik gebruik de hometrainer meestal om de mijne te sluiten als hij een duwtje nodig heeft, maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Gebruikt u 'binnenwandeling' tijdens het patrouilleren in uw hal? Ik denk dat het de calorieën sneller doet tikken.

Ja, ik weet het, ik kan het ook niet geloven. Ik loop elke dag 5 mijl in 1 uur en 10 minuten. Ik zou denken dat dat elke ring zou sluiten. Mijn oefenring wordt regelmatig afgerond en dan nog wat, maar niet de beweegring. Het doel voor de beweegring is gesteld op 810 calorieën.

Ik hou van je idee om een ​​'indoor walk'-workout in te stellen en misschien stap ik op mijn hometrainer ... Ik heb ook een loopband ... Ik denk dat ik het voltooien van de ring 's nachts gewoon moet zien als een andere training in plaats van alleen proberen te bewegen om calorieën te verbranden ... bedankt voor de ideeën!

Mad Mac Maniac

4 okt 2007
Een beetje van hier en een beetje van daar.
  • 6 juni 2015
Ik weet dat je op zoek bent naar activiteitensuggesties, maar mijn eerlijke suggestie zou zijn om simpelweg je algemene verplaatsingsdoel te verlagen. 810 is vrij hoog. Ik had de mijne aanvankelijk erg hoog (ik denk dat het 960 was), maar nu is het gedaald tot 600. Je wilt dat het hoog genoeg is om je te motiveren, maar ook laag genoeg om haalbaar te zijn. Op sommige dagen raak ik 1200+, maar op mijn minder actieve dagen wil ik niet vastzitten met meer dan 300 calorieën meer. Het kan behoorlijk ontmoedigend zijn en als een karwei beginnen te voelen. Met een kantoorbaan is 600 een heel redelijk doel voor mijn rustdagen. Je wilt dat het iets is dat je kunt volhouden. Onthoud dat.
reacties:Nacht lente en MLVC

Honingdas

tot
originele poster
14 juli 2011
  • 6 juni 2015
Mad Mac Maniac zei: Ik weet dat je op zoek bent naar activiteitensuggesties, maar mijn eerlijke suggestie zou zijn om simpelweg je algemene verplaatsingsdoel te verlagen. 810 is vrij hoog. Ik had de mijne aanvankelijk erg hoog (ik denk dat het 960 was), maar nu is het gedaald tot 600. Je wilt dat het hoog genoeg is om je te motiveren, maar ook laag genoeg om haalbaar te zijn. Op sommige dagen raak ik 1200+, maar op mijn minder actieve dagen wil ik niet vastzitten met meer dan 300 calorieën meer. Het kan behoorlijk ontmoedigend zijn en als een karwei beginnen te voelen. Met een kantoorbaan is 600 een heel redelijk doel voor mijn rustdagen. Je wilt dat het iets is dat je kunt volhouden. Onthoud dat.
Ik waardeer uw suggestie. De 810 calorie-instelling was de standaardinstelling van Apple en ik denk dat ik in gedachten had dat ik bij het programma van Apple moest blijven met wat ze in gedachten hadden voor fitness en niets veranderen, maar misschien heb je gelijk, misschien moet ik het handmatig aanpassen om het aan mijn behoeften aan te passen en frustratie te voorkomen.

Aan de andere kant, ik hou ervan om 6 dagen per week te trainen .... weet je of er een manier is om de activiteiten-app te laten weten dat je een vrije dag neemt, zodat dit geen invloed heeft op je algemene statistieken?
reacties:volautomatisch en sirene m

Michael CM1

4 februari 2008
  • 6 juni 2015
Je moet eigenlijk gewoon in bed gaan liggen en typen op je MacBook Air. Of ergens heen rijden. Op de een of andere manier vergroten deze activiteiten mijn 'Move'-ring. Ik begon vandaag zelfs mijn horloge af te doen tijdens het rijden en ik heb NOG STEEDS op de een of andere manier calorieën toegevoegd aan mijn 'Move'-ring. Ik heb net een calorie verbrand door dit te typen. Ik snap het niet.
reacties:Honingdas

Lobwedgephil

Bijdrager
7 april 2012
  • 6 juni 2015
Honey Badger zei: Ik waardeer uw suggestie. De 810 calorie-instelling was de standaardinstelling van Apple en ik denk dat ik in gedachten had dat ik bij het programma van Apple moest blijven met wat ze in gedachten hadden voor fitness en niets veranderen, maar misschien heb je gelijk, misschien moet ik het handmatig aanpassen om het aan mijn behoeften aan te passen en frustratie te voorkomen.

Aan de andere kant, ik hou ervan om 6 dagen per week te trainen .... weet je of er een manier is om de activiteiten-app te laten weten dat je een vrije dag neemt, zodat dit geen invloed heeft op je algemene statistieken?

Verdomme, ze gaven me een doelpunt van 60, denk dat ik een fata-s ben. Ga nu gewoon door om je doel te bereiken !!
reacties:Honingdas

Honingdas

tot
originele poster
14 juli 2011
  • 6 juni 2015
LOL, grappige berichten.

anez

7 juni 2011
Ierland
  • 7 juni 2015
Honingdas zei: Ja, ik weet het, ik kan het ook niet geloven. Ik loop elke dag 5 mijl in 1 uur en 10 minuten. Ik zou denken dat dat elke ring zou sluiten. Mijn oefenring wordt regelmatig afgerond en dan nog wat, maar niet de beweegring. Het doel voor de beweegring is gesteld op 810 calorieën.

Ik hou van je idee om een ​​'indoor walk'-workout in te stellen en misschien stap ik op mijn hometrainer ... Ik heb ook een loopband ... Ik denk dat ik het voltooien van de ring 's nachts gewoon moet zien als een andere training in plaats van alleen proberen te bewegen om calorieën te verbranden ... bedankt voor de ideeën!

810 is erg hoog voor een dagelijks doel zonder trainingen mee te nemen. Het hoogste wat ik ooit heb gehad was rond de 590, en dat was na een lange wandeling en forse minuten op de hometrainer. (Ik ben best klein, dus misschien moet daar rekening mee worden gehouden.)

Helaas denk ik dat de enige manier om je doel voor trainings-/niet-trainingsdagen aan te passen, is om het doel dagelijks aan te passen aan wat je denkt dat het zou moeten zijn.

Ik vind de fiets een stuk beter dan de loopband - minder saai en ook een stuk stiller voor laat in de avond! Zo heb je geen last van familieleden of buren die op laag volume proberen te slapen of tv te kijken. Over het algemeen denk ik dat het doel Bewegen moet kunnen worden voltooid met je dagelijkse oefening + algemene beweging, maar dit is niet altijd mogelijk als je overdag veel tijd aan een bureau moet doorbrengen en dan weinig- invloed hebben op de familie tijd erna.

Als je merkt dat het laat op de avond is en je moeite hebt om het af te sluiten, denk ik dat je ofwel een andere training in je dagelijkse routine moet introduceren of je doel naar beneden moet bijstellen. Voor mij is het slechts 15 minuten fietsen om ongeveer 30% van mijn Move-doel voor die dag te halen. Om hetzelfde derde deel van de ring te vullen met gewoon rondlopen zou me bijna een uur kosten.

Als je je doel hoog wilt houden, zul je helaas bijna zeker nog een dagelijkse training moeten opnemen.
reacties:Honingdas N

Hij niet

tot
5 januari 2002
  • 7 juni 2015
Als het laat is, jog ik op mijn plaats voor de tv.
reacties:Honingdas

Pinksteady

tot
19 aug. 2008
  • 7 juni 2015
Honey Badger zei: Ik zie hier een patroon. Ik maak mijn Staan- en Oefenringen altijd gemakkelijk af, maar soms heb ik aan het eind van de dag mijn Beweegring nog steeds niet voltooid. Net als vanavond heb ik vandaag 5 mijl gelopen en heb ik nog 170 calorieën te gaan om mijn Move Ring te voltooien. Ik begrijp echt niet hoe deze ringen hun gegevens berekenen. Hoe dan ook, dus wat ik heb gedaan, is heen en weer lopen door mijn gang net voordat ik naar bed ga totdat ik mijn doel heb bereikt en de bewegingsring voltooid is. Het wordt saai om de gang op en neer te lopen! lol

Heeft iemand creatieve ideeën om mijn Move Ring 's avonds laat te voltooien die niet X-rated zijn? lol

Gisteren heb ik 10 minuten ter plaatse gerend om mijn oefenring te voltooien - misschien zou dat ook werken voor het bewegingsdoel?

Newtons Appel

Opgeschort
12 april 2014
Jacksonville, Florida
  • 7 juni 2015
Michael CM1 zei: Je moet eigenlijk gewoon in bed gaan liggen en typen op je MacBook Air. Of ergens heen rijden. Op de een of andere manier vergroten deze activiteiten mijn 'Move'-ring. Ik begon vandaag zelfs mijn horloge af te doen tijdens het rijden en ik heb NOG STEEDS op de een of andere manier calorieën toegevoegd aan mijn 'Move'-ring. Ik heb net een calorie verbrand door dit te typen. Ik snap het niet.

Je hoeft niet per se te sporten om calorieën te verbranden. Je verbrandt ze terwijl je slaapt. Het verhogen van HR en bewegen zal het sneller doen, maar alleen het handhaven van de lichaamstemperatuur en cognitieve processen verbruiken de meeste energie in een periode van 24 uur.

Julianus

30 juni 2007
Atlanta
  • 7 juni 2015
Newtons Apple zei: Je hoeft geen training te doen om calorieën te verbranden. Je verbrandt ze terwijl je slaapt. Het verhogen van HR en bewegen zal het sneller doen, maar alleen het handhaven van de lichaamstemperatuur en cognitieve processen verbruiken de meeste energie in een periode van 24 uur.
Dat zijn rustcalorieën (basaal metabolisme) en tellen niet mee en dragen niet bij aan de Move-ring. Om Move te effectueren, moet je calorieën boven je BMR verbranden. H

H3rman

16 april 2015
  • 7 juni 2015
U realiseert zich wel dat als u uw doelen aan het einde van de week niet haalt, het horloge een nieuw doel zal voorstellen dat het denkt te kunnen bereiken op basis van uw vorige week.

Mijn doel was een beetje hoog gesteld en ik bereikte het die week maar 3 keer, dus het horloge raadde me een nieuw lager doel aan. Persoonlijk zou ik zeggen ga gewoon door met je normale bezigheden, heb niet het gevoel dat je de doelen MOET halen. Je zult je gewoon vervelen (zoals je al hebt gedaan) en ontmoedigd.

Laat het horloge je een nieuw doel voorstellen nadat je een week lang je normale routine hebt gedaan. Het doel dat het suggereert is niet zo laag dat je het kunt doen terwijl je slaapt, maar ook niet zo hoog dat je het probleem hebt dat je nu hebt.
reacties:Honingdas en nachtlente

Julianus

30 juni 2007
Atlanta
  • 7 juni 2015
Honey Badger zei: LOL, dat zou vals spelen zijn. reacties:Honingdas