Bravia3d
originele poster- 9 november 2013
- 23 dec. 2020
Dus toen probeerde ik het op een iPhone 12 Max die de winkel had met Apple Music. Veel beter geluid en volume, maar nog steeds niet luid genoeg.
Ik haalde mijn iPad 12 Pro tevoorschijn, verbond ze en probeerde een paar filmtrailers te bekijken in de Apple TV-app. Ik heb trailers van Alita Battle Angel en Batman Begins bekeken en het volume was gewoon te laag, ook al stond het op max. Koppelde ze los, speelde via iPad-luidsprekers en zette het volume helemaal omlaag. Opnieuw aangesloten en opnieuw geprobeerd met hetzelfde resultaat, het volume was gewoon te laag om me een theaterachtige geluidservaring te geven. Heck, mijn AirPods 2, goedkope Sony-koptelefoons of welke koptelefoon dan ook, zijn luider en klinken beter voor films.
Ik gebruik meestal mijn goedkope Sony-oortelefoons en draai het volume aan en het is best goed.
Ik heb een paar andere Max's geprobeerd, allemaal met hetzelfde resultaat. Spacial Audio leek te werken voor de filmtrailers. Ik denk dat ik mijn hoofd zou draaien en het geluid zou bewegen, maar niets bijzonders. De trailers gebruiken ruimtelijke audio correct?
Misschien was het zo veel beter geweest als het volume een beetje met bas zou zijn geweest. Thuis blaast mijn Sony 9.1 surround-koptelefoon AirPods Max gewoon uit het water, absoluut niet te vergelijken met de hoeveelheid theater zoals geluid, bas en surround.
Na alle recensies die ik heb bekeken over ruimtelijke audio en hoe het zo goed en theaterachtig is, was ik niet onder de indruk.
Is er een manier om ze op te krikken, zo niet, dan blijf ik bij mijn AirPods 2 omdat ze luid genoeg zijn.
Absrnd
- 15 april 2010
- Vlak land
- 23 dec. 2020
70% van het maximale volume is het luidste dat ik kan verdragen, maar ze zijn behoorlijk luid voor mij. B
Bravia3d
originele poster- 9 november 2013
- 23 dec. 2020
Absrnd zei: Het kan zijn dat de hoofdtelefoon in de winkel een maximaal volume heeft, om te voorkomen dat andere mensen hem opzetten en hun oren beschadigen met het maximale volume van de vorige gebruiker.Denk niet dat dat het geval is, heb zoveel instellingen geprobeerd en het volume was gewoon bleh
70% van het maximale volume is het luidste dat ik kan verdragen, maar ze zijn behoorlijk luid voor mij. Klik om uit te breiden...
Absrnd
- 15 april 2010
- Vlak land
- 23 dec. 2020
Bravia3d zei: Denk niet dat dat het geval is, heb zoveel instellingen geprobeerd en het volume was gewoon meh Klik om uit te breiden...De meeste, zo niet alle Apple-producten die worden tentoongesteld, zijn speciale versies, niet de reguliere commerciële versies.
Het heeft niets te maken met het gebruik van je eigen iPhone, ze zijn waarschijnlijk hardwarematig beperkt tot een bepaald volumeniveau.
Apple wil echt niet worden aangeklaagd door bezoekers die hun trommelvliezen hebben uitgeblazen, omdat de vorige gebruiker het grappig vond om ze op vol volume te laten staan voor de volgende persoon.
Bravia3d
originele poster- 9 november 2013
- 23 dec. 2020
Absrnd zei: De meeste, zo niet alle Apple-producten die worden tentoongesteld, zijn speciale versies, niet de reguliere commerciële versies.Dus ze zijn eigenlijk behoorlijk luid, en geven ze bij het kijken van films een goed theaterachtig geluid?
Het heeft niets te maken met het gebruik van je eigen iPhone, ze zijn waarschijnlijk hardwarematig beperkt tot een bepaald volumeniveau.
Apple wil echt niet worden aangeklaagd door bezoekers die hun trommelvliezen hebben uitgeblazen, omdat de vorige gebruiker het grappig vond om ze op vol volume te laten staan voor de volgende persoon. Klik om uit te breiden...
Absrnd
- 15 april 2010
- Vlak land
- 23 dec. 2020
Bravia3d zei: Dus ze zijn eigenlijk behoorlijk luid, en geven ze bij het kijken van films een goed theaterachtig geluid? Klik om uit te breiden...Zoals ik al zei, meer dan 70% volume is te luid voor mij reacties:Absrnd
macnmac
- 18 juni 2017
- Appelpark
- 23 dec. 2020
LeonPro
- 23 juli 2002
- 23 dec. 2020
Wat betreft de daadwerkelijke uitvoering, de APM kan behoorlijk luid worden, maar ik ben het ermee eens dat het niet luid genoeg is. Het beperkt het volume om zelfs bij de maximale volume-instelling geen vervorming te garanderen.
Toch kan ik met de mijne niet op de luidste stand luisteren, wetende dat het mijn gehoor kan beschadigen. EN
yticolev
- 27 sep. 2015
- 23 dec. 2020
Geen dergelijke problemen met standaard bedrade Apple earpods. Ik heb vandaag ook de AKG K671BT-koptelefoon ontvangen om te vergelijken (sommige online audiofielen denken dat deze vergelijkbaar klinken met de APM's voor $ 115). Ze spelen veel luid.
Dus normaal gedrag of defect? Ik verdenk de iTunes-functie voor geluidsnivellering (waarvan ik niet kan achterhalen hoe ik deze handmatig moet aanpassen), behalve dat hij voldoende luid genoeg speelt op twee andere apparaten.
LeonPro
- 23 juli 2002
- 23 dec. 2020
yticolev zei: Ik heb de mijne twee dagen geleden (maandag) opgehaald en letterlijk het eerste wat me opviel was het geluid. Ik ben niet die kerel die muziek maakt - en ik moet oordopjes dragen bij een concert. Vanuit de Apple Store ging ik naar de sportschool en luisterde naar mijn geshufflede hoofdafspeellijst met al mijn favoriete populaire nummers (4.000 meestal jaren '60 en '70). Het volume op 100% gelaten en bij de meeste nummers was het net voldoende. Ik heb wel naar klassieke muziek geluisterd die ik niet op vol volume kon spelen, zoals een opname van Beethovens Vijfde.Noem een muziek waarnaar u luistert die u duidelijk stil vindt via de APM. Ik zou graag willen weten of ik hetzelfde ervaar. EN
Geen dergelijke problemen met standaard bedrade Apple earpods. Ik heb vandaag ook de AKG K671BT-koptelefoon ontvangen om te vergelijken (sommige online audiofielen denken dat deze vergelijkbaar klinken met de APM's voor $ 115). Ze spelen veel luid.
Dus normaal gedrag of defect? Ik verdenk de iTunes-functie voor geluidsnivellering (waarvan ik niet kan achterhalen hoe ik deze handmatig moet aanpassen), behalve dat hij voldoende luid genoeg speelt op twee andere apparaten. Klik om uit te breiden...
yticolev
- 27 sep. 2015
- 24 december 2020
LeonPro zei: Noem een muziek waarnaar je luistert die duidelijk stil voor je is via de APM. Ik zou graag willen weten of ik hetzelfde ervaar. Klik om uit te breiden...Nogmaals, luisteren naar een 4.000 sterke afspeellijst uit de jaren 60 en 70, geript naar iTunes (waarvan de meeste later werden 'gematcht' en vervangen door Apple). Ik ben nog geen nummer tegengekomen dat te hard staat met het volume op 100%. Ja, er zijn er die te stil zijn, de meeste hebben ongeveer gelijk. Ik heb de namen van bijzonder stille niet opgeslagen, met het ANC zijn ze allemaal duidelijk, maar ik kan ze niet zo hoog maken dat ze zelfs te luid zijn voor mijn gevoelige oren. m
MGLXP
- 29 sep 2005
- 24 december 2020
yticolev zei: Nogmaals, ik luisterde naar een afspeellijst met 4.000 nummers uit de jaren 60 en 70, geript naar iTunes (waarvan de meeste later werden 'gematcht' en vervangen door Apple). Ik ben nog geen nummer tegengekomen dat te hard staat met het volume op 100%. Ja, er zijn er die te stil zijn, de meeste hebben ongeveer gelijk. Ik heb de namen van bijzonder stille niet opgeslagen, met het ANC zijn ze allemaal duidelijk, maar ik kan ze niet zo hoog maken dat ze zelfs te luid zijn voor mijn gevoelige oren. Klik om uit te breiden...Daar ben ik het mee eens. De AirPods Max zijn in mijn oren veel stiller dan andere koptelefoons die ik heb gebruikt, waaronder de gewone AirPods en Sony 1000XM3. Het is vooral geen wedstrijd in vergelijking met bedrade hoofdtelefoons met een speciale versterker (zoals de HiFiMans die moeilijk te besturen kunnen zijn). Dat merk je vooral bij het spelen van klassieke muziek.
LeonPro
- 23 juli 2002
- 24 december 2020
yticolev zei: Nogmaals, ik luisterde naar een afspeellijst met 4.000 nummers uit de jaren 60 en 70, geript naar iTunes (waarvan de meeste later werden 'gematcht' en vervangen door Apple). Ik ben nog geen nummer tegengekomen dat te hard staat met het volume op 100%. Ja, er zijn er die te stil zijn, de meeste hebben ongeveer gelijk. Ik heb de namen van bijzonder stille niet opgeslagen, met het ANC zijn ze allemaal duidelijk, maar ik kan ze niet zo hoog maken dat ze zelfs te luid zijn voor mijn gevoelige oren. Klik om uit te breiden...
Ja ik weet dat. Ik vroeg om een specifiek nummer om zelf auditie te doen om te zien of het het nummer was, je perceptie van volume of de Max.
MGLXP zei: Ik ben het ermee eens. De AirPods Max zijn in mijn oren veel stiller dan andere koptelefoons die ik heb gebruikt, waaronder de gewone AirPods en Sony 1000XM3. Het is vooral geen wedstrijd in vergelijking met bedrade hoofdtelefoons met een speciale versterker (zoals de HiFiMans die moeilijk te besturen kunnen zijn). Dat merk je vooral bij het spelen van klassieke muziek. Klik om uit te breiden...
De Max hebben grotere drivers in vergelijking met kleinere sets die efficiënter zijn. Vergeleken met computeraudio is dit een prestatie om een evenwicht te bereiken in termen van volume, geluidskwaliteit en batterijduur.
ALW1026
- 14 juli 2016
- 1 februari 2021
Kap773
- 13 sep. 2014
- 2 februari 2021
Sommige oudere muziek is alleen gemasterd op 80db of lager, modernere muziek kan 90db zijn. Veroorzaakt een enorm verschil bij het luisteren
Met mijn bibliotheek, toegegeven slechts 5000 nummers, heb ik de db verhoogd in een programma genaamd mp3gain dat ook aac-bestanden doet, tot ongeveer 87db max
Dit maakte een enorm verschil voor de waargenomen luidheid en had ook het voordeel dat het volume van alle nummers in mijn bibliotheek werd genormaliseerd
Ik had dit al gedaan voor andere koptelefoons en vooral om te normaliseren, omdat ik er een hekel aan heb om het volume te verlagen en te verhogen NS
dollar
- 25 november 2019
- 2 februari 2021
Absrnd zei: Zoals ik al zei, meer dan 70% volume is te luid voor mij reacties:jbachandouris Sspartaans1967
- 9 november 2019
Ik heb gelezen dat sommige landen Apple verplichten om het hoogste volume te capteren? Ik ben in de VS, waarvan ik kan zeggen dat het niet waar is.
- 2 februari 2021
Atoom Ant
- 27 juli 2018
Mijn muziek speelt op ongeveer 80dB op 75% volume.
- 3 februari 2021
Als iemand waarde hecht aan een goed gehoor op zijn oude dag, zou 80% volume of zo goed genoeg moeten zijn.reacties:AppelZombie
Populaire Berichten