Ander

Gestolen iPhone na 2+ weken nog steeds in 'wissen in behandeling'

J

jekjones1558

originele poster
27 sep 2010
  • 7 mei 2013
Ik zette mijn iPhone 5 meteen in de verloren modus nadat hij was genomen en kon hem ongeveer 12 uur op mijn iPad volgen. Op dat moment was het uitgeschakeld. Een paar dagen later werd het kort ingeschakeld (ik kreeg een waarschuwing) en vervolgens uitgeschakeld en zette ik het in de wismodus. Het wissen is nog in behandeling. Ik heb Verizon ook op de hoogte gesteld om het aan de zwarte lijst toe te voegen (ik deed dit op 17 april en de telefoon werd op 14 april ingenomen). Ik kocht een nieuwe iPhone (ouch) op 17 april, maar ben bang dat de oude nooit is gewist. Ik heb wachtwoorden gewijzigd voor accounts, apps, etc. Wat kan ik nog meer doen? Ik vermoed dat iemand het in vliegtuigmodus heeft gezet en als nieuwe telefoon heeft hersteld ??? H

hexonxonx

4 juli 2007
Denver, Colorado


  • 8 mei 2013
U kunt nu niets anders doen dan genieten van de nieuwe telefoon.

Als de dief de telefoon heeft hersteld, is het als een gloednieuwe iPhone wat betreft het wissen en zijn al je spullen niet langer toegankelijk. S

Je bent nieuw

20 januari 2012
LL22, VK
  • 8 mei 2013
wat heb je gedaan tijdens de 12 uur tracking?

maflynn

Moderator
Medewerker
3 mei 2009
Boston
  • 8 mei 2013
hexonxonx zei: Je kunt nu niets anders doen dan genieten van de nieuwe telefoon.

Als de dief de telefoon heeft hersteld, is het als een gloednieuwe iPhone wat betreft het wissen en zijn al je spullen niet langer toegankelijk. Klik om uit te breiden...

Ja, op dit moment kun je niets doen en daarom is dit advies het beste. Er kan niets meer worden gedaan om de gestolen telefoon te proberen te wissen.

Ik ben het ermee eens dat het moeilijk is om wat rust te hebben als je informatie er is om te plukken. Misschien vanaf nu een vergrendelingscode op je telefoon, en deze zal zichzelf wissen na x keer proberen. Zo weet je zeker dat je gegevens veilig zijn J

jekjones1558

originele poster
27 sep 2010
  • 8 mei 2013
Ste Nova zei: wat heb je gedaan tijdens de 12 uur tracking? Klik om uit te breiden...

Ik liet de telefoon vallen in Disney World terwijl ik een ritje maakte. Ik kon het niet zien en de medewerkers lieten me er niet naar zoeken. Ik denk dat het precies onder de auto was waarin ik zat. De telefoon is tijdens de 12 uur durende tracking nooit verplaatst van waar ik hem heb laten vallen. Ik kreeg te horen dat het, indien mogelijk, zou worden teruggevonden en door de arbeiders zou worden verloren en gevonden nadat het park was gesloten. De telefoon stond er nog steeds 10 minuten na sluiting van het park. 19 minuten na sluiting van het park werd het afgesloten. Ik was nog steeds niet super bezorgd omdat mij werd verteld dat het zou worden uitgeschakeld om de batterij te sparen. Toen het opdook in Downtown Orlando, wist ik dat een medewerker het had meegenomen en ik zette het in de wismodus, maar het is sindsdien niet meer te traceren en het wissen is in behandeling. Ik ben erg boos op Disney omdat ik niet mocht proberen mijn telefoon op te halen, zelfs als dat betekende dat ik de rit een paar minuten moest stoppen. We hebben het hier niet over een teenslipper.

----------

maflynn zei: Ja, op dit moment kun je niets doen en daarom is dit advies het beste. Er kan niets meer worden gedaan om de gestolen telefoon te proberen te wissen.

Ik ben het ermee eens dat het moeilijk is om wat rust te hebben als je informatie er is om te plukken. Misschien vanaf nu een vergrendelingscode op je telefoon, en deze zal zichzelf wissen na x keer proberen. Zo weet je zeker dat je gegevens veilig zijn Klik om uit te breiden...

Ik heb wel een slotcode op mijn nieuwe telefoon, nu de paarden de stal uit zijn. S

Je bent nieuw

20 januari 2012
LL22, VK
  • 8 mei 2013
Ik zou hebben vergrendeld met een bericht op het scherm met een contactnummer J

jekjones1558

originele poster
27 sep 2010
  • 8 mei 2013
Dat is wat ik oorspronkelijk deed. Toen duidelijk werd dat het niet zou worden ingeleverd bij Lost and Found, schakelde ik over naar de wismodus. DE

Leonard1818

15 november 2011
  • 8 mei 2013
Ik zou doorgaan en het e-mailadres wijzigen dat aan uw Apple ID is gekoppeld, anders loopt u het risico dat degene die het heeft uw berichten ziet (of dat u die van hen krijgt).

Jordan921

7 juli 2010
Baaigebied
  • 8 mei 2013
Niets anders kun je echt doen. De telefoon staat nu op de zwarte lijst, dus alles wat ze kunnen doen is herstellen en gebruiken als een iPod. NS

dave420

15 juni 2010
  • 8 mei 2013
jekjones1558 zei: De telefoon stond er nog steeds 10 minuten na sluiting van het park. 19 minuten na sluiting van het park werd het afgesloten. Ik was nog steeds niet super bezorgd omdat mij werd verteld dat het zou worden uitgeschakeld om de batterij te sparen. Toen het opdook in Downtown Orlando, wist ik dat een medewerker het had meegenomen en ik zette het in de wismodus, maar het is sindsdien niet meer te traceren en het wissen is in behandeling. Klik om uit te breiden...

Ik denk dat je een reden hebt om boos te zijn op Disney. Het klinkt alsof een medewerker uw telefoon heeft meegenomen. Ik raad je aan om via meerdere methoden (telefoon, e-mail, brief) contact op te nemen met Disney om je ervaring te melden. Zorg ervoor dat u de exacte tijd en ritlocatie opgeeft. J

jekjones1558

originele poster
27 sep 2010
  • 8 mei 2013
Ik heb aangifte gedaan bij de beveiliging en een e-mail gestuurd naar Guest Communications. Een expert stelde vast dat Disney niets verkeerd deed. Verrassing. Hoewel de kosten voor mij een probleem zijn, ben ik nog meer overstuur over de manier waarop ik hulp werd geweigerd bij het ophalen van mijn telefoon. Ik keerde meerdere keren terug naar de rit om te bedelen, maar kreeg geen hulp. Hun beleid met betrekking tot waardevolle items zoals telefoons en camera's klopt niet. C

cruisencode

28 dec. 2009
  • 8 mei 2013
jekjones1558 zei: Ik heb een melding ingediend bij de beveiliging en een e-mail gestuurd naar Guest Communications. Een expert stelde vast dat Disney niets verkeerd deed. Verrassing. Hoewel de kosten voor mij een probleem zijn, ben ik nog meer overstuur over de manier waarop ik hulp werd geweigerd bij het ophalen van mijn telefoon. Ik keerde meerdere keren terug naar de rit om te bedelen, maar kreeg geen hulp. Hun beleid met betrekking tot waardevolle items zoals telefoons en camera's klopt niet. Klik om uit te breiden...

Bedoel je dat je de telefoon onder de rit hebt laten vallen en je daarheen wilde klimmen/reiken om hem te pakken? Het klinkt alsof hun beleid is ingesteld om een ​​ongeval te voorkomen. Is je arm/leven minder waard dan je iPhone? J

jekjones1558

originele poster
27 sep 2010
  • 8 mei 2013
Ik wilde dat ze de rit even stopten, zodat ik onder de auto kon reiken om de telefoon te pakken. Het viel door de spleet op de vloer onder het voertuig voordat de deur van het voertuig sloot. Toen dat werd geweigerd, heb ik gevraagd aanwezig te zijn wanneer de rit werd stilgelegd, zodat ik de telefoon kon bellen met het mobieltje van mijn zus en het voor mij kon worden opgehaald. Toen dat werd geweigerd, vroeg ik iemand mijn mobiele telefoonnummer te nemen en het bij sluitingstijd te bellen om het te vinden en mij vervolgens te bellen. Dat werd ook geweigerd.

grote samm

27 okt 2008
  • 8 mei 2013
Ik vertel mensen altijd dat ze de wisfunctie als LAATSTE RESORT moeten gebruiken, nu je de telefoon hebt gewist, worden alle instellingen verwijderd, dat betekent dat ik mijn iPhone niet meer kan vinden omdat alle inloggegevens worden gewist, nu kan die persoon het gebruiken als een ipod touch nu de toegangscode van het apparaat is verdwenen...
Het beste is om een ​​wachtwoord in te voeren en het zo te laten, zonder het wachtwoord is er geen herstel mogelijk en ook geen back-up. J

jekjones1558

originele poster
27 sep 2010
  • 8 mei 2013
big samm zei: ik zeg altijd tegen mensen dat ze de wisfunctie als LAATSTE RESORT moeten gebruiken, nu je de telefoon hebt gewist, worden alle instellingen verwijderd, dat betekent dat ik mijn iPhone niet meer hoef te vinden omdat alle inloggegevens worden gewist, nu die persoon kan het als een iPod touch gebruiken nu de toegangscode van het apparaat is verdwenen...
Het beste is om een ​​wachtwoord in te voeren en het zo te laten, zonder het wachtwoord is er geen herstel mogelijk en ook geen back-up. Klik om uit te breiden...

De telefoon bevindt zich nog steeds in de verloren modus, maar het wissen is in behandeling. Ik neem aan dat er geen manier is om het wachtende wissen ongedaan te maken?

grote samm

27 okt 2008
  • 8 mei 2013
jekjones1558 zei: De telefoon bevindt zich nog steeds in de verloren modus, maar het wissen is in behandeling. Ik neem aan dat er geen manier is om het wachtende wissen ongedaan te maken? Klik om uit te breiden...

Nee! De reden waarom het nog steeds in behandeling is, is omdat je de service met verizon hebt verbroken, en nu de telefoon geen gegevens heeft om de opdracht te ontvangen om zichzelf automatisch te wissen, en omdat de telefoon een vergrendeld wachtwoord heeft, kan hij ook geen verbinding maken met internet via wifi ... J

jekjones1558

originele poster
27 sep 2010
  • 8 mei 2013
grote samm zei: Nee! De reden waarom het nog steeds in behandeling is, is omdat je de service met verizon hebt verbroken, en nu de telefoon geen gegevens heeft om de opdracht te ontvangen om zichzelf automatisch te wissen, en omdat de telefoon een vergrendeld wachtwoord heeft, kan hij ook geen verbinding maken met internet via wifi ... Klik om uit te breiden...

Dat had ik moeten bedenken. Ach, leef en leer. Ik ben duidelijk geen techneut. Als ik hier doorheen kom met slechts een verlies van $ 750 en geen problemen met de gegevensprivacy, dan zal ik het tot een van mijn levenslessen opschrijven. Maar ik ben nog steeds niet blij met Disney...

grote samm

27 okt 2008
  • 8 mei 2013
jekjones1558 zei: Dat had ik moeten bedenken. Ach, leef en leer. Ik ben duidelijk geen techneut. Als ik hier doorheen kom met slechts een verlies van $ 750 en geen problemen met de gegevensprivacy, dan zal ik het tot een van mijn levenslessen opschrijven. Maar ik ben nog steeds niet blij met Disney... Klik om uit te breiden...

Geloof me, ik heb ook mijn lesje geleerd, ik verloor destijds ooit mijn 3G's, nam de verloren en kocht een andere! TOT

aneftp

28 juli 2007
  • 8 mei 2013
Jordan921 zei: Niets anders kun je echt doen. De telefoon staat nu op de zwarte lijst, dus alles wat ze kunnen doen is herstellen en gebruiken als een iPod. Klik om uit te breiden...

Nee onjuist. OP heeft een verizon iPhone 5. Het is ontgrendeld voor GSM-gebruik. Kus die iPhone 5 vaarwel.

Ik woon in de omgeving van Orlando. Die iPhone 5 is waarschijnlijk goedkoop (laten we zeggen $ 350) doorverkocht aan een wederverkoper die hem uiteindelijk zal doorverkopen aan Europese/Zuid-Amerikaanse toeristen. Die iPhone 5 gaat naar een andere provincie.

Het maakt niet uit of het op de zwarte lijst staat. Het zal nog steeds operationeel zijn omdat alle Verizon iPhone 5 uit de doos GSM-ontgrendeld zijn. J

jekjones1558

originele poster
27 sep 2010
  • 8 mei 2013
aneftp zei: Nee onjuist. OP heeft een verizon iPhone 5. Het is ontgrendeld voor GSM-gebruik. Kus die iPhone 5 vaarwel.

Ik woon in de omgeving van Orlando. Die iPhone 5 is waarschijnlijk goedkoop (laten we zeggen $ 350) doorverkocht aan een wederverkoper die hem uiteindelijk zal doorverkopen aan Europese/Zuid-Amerikaanse toeristen. Die iPhone 5 gaat naar een andere provincie.

Het maakt niet uit of het op de zwarte lijst staat. Het zal nog steeds operationeel zijn omdat alle Verizon iPhone 5 uit de doos GSM-ontgrendeld zijn. Klik om uit te breiden...

Dus... hoe zit het met mijn gegevens aan de telefoon?
Ik hoop dat degene die ermee eindigt er goed aan doet. Het is nooit zonder screensaver en hoesje geweest. Het zag eruit als gloednieuw. Het voelt alsof een geliefd huisdier sterft. Een nieuwe is geweldig, maar er is nog steeds een gat achtergelaten door de oude.

Pieter K.

6 november 2012
Philadelphia / SoCal / Jersey Shore
  • 8 mei 2013
Dat is waar, maar het zal geen LTE hebben.

----------

aneftp zei: Nee onjuist. OP heeft een verizon iPhone 5. Het is ontgrendeld voor GSM-gebruik. Kus die iPhone 5 vaarwel.

Ik woon in de omgeving van Orlando. Die iPhone 5 is waarschijnlijk goedkoop (laten we zeggen $ 350) doorverkocht aan een wederverkoper die hem uiteindelijk zal doorverkopen aan Europese/Zuid-Amerikaanse toeristen. Die iPhone 5 gaat naar een andere provincie.

Het maakt niet uit of het op de zwarte lijst staat. Het zal nog steeds operationeel zijn omdat alle Verizon iPhone 5 uit de doos GSM-ontgrendeld zijn. Klik om uit te breiden...

Voor alle duidelijkheid, dit is het bericht waarop ik reageerde. Laatst bewerkt: 8 mei 2013 TOT

aneftp

28 juli 2007
  • 8 mei 2013
jekjones1558 zei: Dus... hoe zit het met mijn gegevens op de telefoon?
Ik hoop dat degene die ermee eindigt er goed aan doet. Het is nooit zonder screensaver en hoesje geweest. Het zag eruit als gloednieuw. Het voelt alsof een geliefd huisdier sterft. Een nieuwe is geweldig, maar er is nog steeds een gat achtergelaten door de oude. Klik om uit te breiden...

De iPhone wordt hersteld naar de fabrieksstatus. Tenzij je topgeheime informatie aan de telefoon hebt. De meeste dieven wissen de gegevens op de telefoon snel. Ze zullen snel beseffen dat het een CDMA/sprint/verizon iPhone 5 is. Ze zullen denken dat het een Verizon iPhone 5 is die op de zwarte lijst staat.

Ze kunnen een andere CDMA-drager flashen. Maar het is orlando en gewoon makkelijker om het gewoon door te verkopen als ontgrendeling van HSPA plus iPhone 5 aan internationale toeristen. 6

617aircav

Opgeschort
2 juli 2012
  • 8 mei 2013
jekjones1558 zei: Dus... hoe zit het met mijn gegevens op de telefoon?
Ik hoop dat degene die ermee eindigt er goed aan doet. Het is nooit zonder screensaver en hoesje geweest. Het zag eruit als gloednieuw. Het voelt alsof een geliefd huisdier sterft. Een nieuwe is geweldig, maar er is nog steeds een gat achtergelaten door de oude. Klik om uit te breiden...

Oh kom er overheen, maat. Uiteindelijk is het maar een telefoon. Het vergelijken met een huisdier is belachelijk en krankzinnig. J

jekjones1558

originele poster
27 sep 2010
  • 8 mei 2013
aneftp zei: De iPhone zal worden hersteld naar de fabrieksstatus. Tenzij je topgeheime informatie aan de telefoon hebt. De meeste dieven wissen de gegevens op de telefoon snel. Ze zullen snel beseffen dat het een CDMA/sprint/verizon iPhone 5 is. Ze zullen denken dat het een Verizon iPhone 5 is die op de zwarte lijst staat.

Ze kunnen een andere CDMA-drager flashen. Maar het is orlando en gewoon makkelijker om het gewoon door te verkopen als ontgrendeling van HSPA plus iPhone 5 aan internationale toeristen. Klik om uit te breiden...

Oke. Ik ben gewoon een oude gepensioneerde dame zonder geheimen van het CIA-kaliber, dus ik zal die zorgen van mijn bord nemen. Bedankt voor de info.

----------

617aircav zei: Oh kom er maar overheen, maat. Uiteindelijk is het maar een telefoon. Het vergelijken met een huisdier is belachelijk en krankzinnig. Klik om uit te breiden...

Nou, ik ben nog steeds diep bedroefd over onze geweldige hond die 3 jaar geleden stierf, dus, ja, ik geef toe dat ik een probleem heb met loslaten.

Dank aan iedereen die me heeft geholpen te begrijpen hoe dit allemaal werkt. m

maxosx

13 dec. 2012
Zuid-Californië
  • 8 mei 2013
jekjones1558 zei: Dus... hoe zit het met mijn gegevens op de telefoon?
Ik hoop dat degene die ermee eindigt er goed aan doet. Klik om uit te breiden...
Dit zijn niet de jaren 60. Dieven in de meeste grote steden zijn pro's, in het openbaar grijpen ze ze zo uit je handen, gebeurt zo vaak dat het niet grappig is.

Ze pakken uw persoonlijke gegevens voor identiteitsdiefstal en verkopen de telefoon door. We hebben daar veel meldingen van hier in Los Angeles, Disneyland Anaheim, San Francisco en alle grote steden.

Het is het beste om het te vergrendelen met een sterk wachtwoord en het te laten wissen bij de derde poging. Al het andere is pure ontkenning. iPhones zijn extreem populaire doelwitten voor dieven. Ze zijn het meeste waard op de open en ondergrondse markten, ongeacht de toestand of de vervoerder.

Gecondoleerd.