Ander

Kan nummers van iTunes-bibliotheek niet synchroniseren met iPhone 'omdat iCloud Music is ingeschakeld'

m

msvadi

originele poster
12 aug. 2010
  • 3 juli 2015
Ik begon de muziekstreamingservice van Apple te gebruiken. Toen ik een album dat ik in het verleden via de iTunes Store had gekocht, probeerde te synchroniseren met mijn iPhone, kreeg ik het volgende bericht:

'Sommige bestanden zijn niet naar de iPhone gekopieerd omdat iCloud-muziekbibliotheek op deze telefoon is ingeschakeld'

Slechts een deel van het album is gesynchroniseerd met de iPhone met een paar nummers weggelaten. Ik ben echt verbaasd en gefrustreerd: ik kan geen nummers op mijn iPhone zetten die ik in de iTunes Store heb gekocht omdat ik Apple Music gebruik? Dit slaat helemaal nergens op.

hwhb3r.jpg

Otelm

18 november 2013


  • 3 juli 2015
Het werkt op een manier die vergelijkbaar is met iTunes Match. Als je wilt dat die nummers lokaal op je telefoon worden opgeslagen, moet je ze downloaden met muziek op je telefoon (offline beschikbaar maken) in plaats van ze met de kabel te synchroniseren. Anders kun je ze streamen. m

msvadi

originele poster
12 aug. 2010
  • 3 juli 2015
Ik heb iTunes Match nooit gehad, dus ik had geen idee dat dit zou gebeuren. Afgaande op het feit dat iTunes Match al heel lang in deze vorm bestond, zou ik ook geen verbeteringen met iCloud Music verwachten.

De situatie is volledig in de war: nu hoeft alles wat een match heeft op de iCloud, alleen van de iCloud te worden gedownload. Ik kan niet eens Apple Lossless-bestanden uploaden naar mijn iPhone, omdat iCloud Music ze heeft vergeleken met bestanden van lage kwaliteit in de cloud.

Dus mijn enige keuze is om afscheid te nemen van iCloud-muziekbibliotheek en de hele Apple Music-streamingservice. Als ik geen bestanden kan opslaan voor offline gebruik, zie ik er geen bepaalde waarde in. Ik heb veel tijd en geld gestoken in het opbouwen van mijn muziekbibliotheek. Apple Music zou bovendien leuk zijn geweest om te hebben, maar ik ga mijn zorgvuldig georganiseerde en aangepaste bibliotheek niet vervangen door een generieke ervaring. Laatst bewerkt: 3 juli 2015
reacties:its93rc en Luis Mazza

pjh

25 sep 2007
Landingsbaan 1
  • 3 juli 2015
msvadi zei: Ik begon de muziekstreamingservice van Apple te gebruiken. Toen ik een album dat ik in het verleden via de iTunes Store had gekocht, probeerde te synchroniseren met mijn iPhone, kreeg ik het volgende bericht:

'Sommige bestanden zijn niet naar de iPhone gekopieerd omdat iCloud-muziekbibliotheek op deze telefoon is ingeschakeld'

Slechts een deel van het album is gesynchroniseerd met de iPhone met een paar nummers weggelaten. Ik ben echt verbaasd en gefrustreerd: ik kan geen nummers op mijn iPhone zetten die ik in de iTunes Store heb gekocht omdat ik Apple Music gebruik? Dit slaat helemaal nergens op.

hwhb3r.jpg
Dit is een van de meest idiote dingen die ik ooit van Apple heb meegemaakt. Het beperken van uw apparaat tot iTunes-synchronisatie of de cloud lijkt geen ander nuttig doel te dienen dan een pijn in de rug te zijn.

De snelheid van mijn mobiele netwerk fluctueert aanzienlijk en ik heb vaak geen netwerk tijdens het woon-werkverkeer. Dus ik synchroniseer mijn hele bibliotheek met mijn iPhone (4500 nummers). Sommige mensen vinden dit misschien overbodig, maar het is hoe ik mijn muziek graag draag en ik heb de beschikbare ruimte (128 GB iPhone). Toen ik me aanmeldde bij Apple Music, wist het onmiddellijk alle nummers omdat ze al waren geüpload met iTunes Match, geen aanbod om samen te voegen of iets dergelijks. Dat maakte mijn dag echt goed!

Ik vond de oplossing om een ​​afspeellijst met al mijn nummers te hebben en deze vervolgens offline beschikbaar te maken. Maar het lijkt nogal dwaas om mijn hele bibliotheek naar mijn iPhone te moeten downloaden, terwijl die er om te beginnen al was.

Dit juweeltje was een heel prettig begin van het gebruik van Apple Music!
reacties:BillyBobBongo, flur en tonyr6

zijn93rc

tot
8 februari 2012
Texas
  • 16 juli 2015
Eens met alles wat hier gezegd wordt. Ik voeg eraan toe dat ik in de muziekwereld werk en dat ik demo's/albumsnijdingen/albumvoorschotten/etc krijg die ik om veiligheidsredenen niet naar een cloudservice kan uploaden. Dit 'kenmerk' irriteert me. m

Manu Chao

30 juli 2003
  • 16 juli 2015
pjh zei: Dit is een van de meest idiote dingen die ik ooit van Apple heb meegemaakt. Het beperken van uw apparaat tot iTunes-synchronisatie of de cloud lijkt geen ander nuttig doel te dienen dan een pijn in de rug te zijn.
Schakel iCloud-muziekbibliotheek gewoon uit op al uw apparaten. C

chabig

6 sep. 2002
  • 16 juli 2015
msvadi zei: Dus mijn enige keuze is om afscheid te nemen van iCloud-muziekbibliotheek en de hele Apple Music-streamingservice.
Nee. Je kunt Apple Music nog steeds gebruiken, maar schakel iCloud-muziekbibliotheek uit op je telefoon. Synchroniseer vervolgens naar hartelust, terwijl je onderweg nog steeds naar de muziekbibliotheek van Apple kunt luisteren.
reacties:AmmasAmar

gang

12 november 2012
  • 16 juli 2015
chabig zei: Nee. Je kunt Apple Music nog steeds gebruiken, maar zet iCloud-muziekbibliotheek op je telefoon uit. Synchroniseer vervolgens naar hartelust, terwijl je onderweg nog steeds naar de muziekbibliotheek van Apple kunt luisteren.

U kunt geen nummers opslaan voor offline luisteren, nummers toevoegen aan afspeellijsten of nummers toevoegen aan Mijn muziek als u iCloud-muziekbibliotheek uitschakelt. Dat is een enorme hit voor de ervaring. C

chabig

6 sep. 2002
  • 16 juli 2015
flur zei: Je kunt geen nummers opslaan voor offline luisteren, nummers toevoegen aan afspeellijsten of nummers toevoegen aan Mijn muziek als je iCloud-muziekbibliotheek uitschakelt. Dat is een enorme hit voor de ervaring.
Oh. Ik dacht dat je het kon. Dus wat kun je doen met iCloud-muziekbibliotheek uitgeschakeld, gewoon streamen?

gang

12 november 2012
  • 16 juli 2015
chabig zei: Oh. Ik dacht dat je het kon. Dus wat kun je doen met iCloud-muziekbibliotheek uitgeschakeld, gewoon streamen?

Ja. Je kunt alles streamen en naar de radiostations luisteren. Aangezien AFAIK de radiostations gratis zal blijven, vind ik heel weinig reden om de 9,99 per maand te betalen. Hopelijk zal Apple iCML repareren of scheiden van AM voordat de proefperiode afloopt. m

msvadi

originele poster
12 aug. 2010
  • 16 juli 2015
Voor nu heb ik besloten iCloud Music uit te schakelen wanneer ik iets uit mijn iTunes-bibliotheek (meestal een Apple Lossless-bestand) moet synchroniseren, en vervolgens iCloud Music weer in te schakelen nadat de synchronisatie is voltooid. Helaas verwijdert het uitschakelen van iCloud Music alle Apple Music-inhoud die is gedownload voor offline luisteren, dus je zult het opnieuw moeten downloaden. De hele ervaring is erg ongemakkelijk en teleurstellend. m

Manu Chao

30 juli 2003
  • 17 juli 2015
flur zei: Je kunt geen nummers opslaan voor offline luisteren, nummers toevoegen aan afspeellijsten of nummers toevoegen aan Mijn muziek als je iCloud-muziekbibliotheek uitschakelt. Dat is een enorme hit voor de ervaring.
Nee, je moet ze op de ouderwetse manier kopen. m

Manu Chao

30 juli 2003
  • 17 juli 2015
flur zei: Ja. Je kunt alles streamen en naar de radiostations luisteren. Aangezien AFAIK de radiostations gratis zal blijven, vind ik heel weinig reden om de 9,99 per maand te betalen. Hopelijk zal Apple iCML repareren of scheiden van AM voordat de proefperiode afloopt.
Hoe scheid je iCML van AM (buiten wat er vandaag kan worden gedaan, namelijk AM de streaming- en ontdekkingsservice maken en iCML de bibliotheek die je foto's verzamelt van het ontdekkings- en streaminggedeelte)? Zou u willen dat iCML los staat van uw bestaande bibliotheek, dat wil zeggen, twee bibliotheken heeft (de ene gebaseerd op uw bestanden, geript of gekocht, en de andere gebaseerd op 'opgeslagen' muziek van AM)? Twee afzonderlijke bibliotheken waar een bepaald nummer zich in beide bibliotheken kan bevinden of slechts in één, maar tenzij u dit voor elk nummer onthoudt, zou u niet weten in welke bibliotheek een bepaald nummer zich zou kunnen bevinden?

gang

12 november 2012
  • 17 juli 2015
manu chao zei: Hoe scheid je iCML van AM (buiten wat er vandaag kan worden gedaan, namelijk AM de streaming- en ontdekkingsservice maken en iCML de bibliotheek die je foto's verzamelt van het ontdekkings- en streaminggedeelte)? Zou u willen dat iCML los staat van uw bestaande bibliotheek, dat wil zeggen, twee bibliotheken heeft (de ene gebaseerd op uw bestanden, geript of gekocht, en de andere gebaseerd op 'opgeslagen' muziek van AM)? Twee afzonderlijke bibliotheken waar een bepaald nummer zich in beide bibliotheken kan bevinden of slechts in één, maar tenzij u dit voor elk nummer onthoudt, zou u niet weten in welke bibliotheek een bepaald nummer zich zou kunnen bevinden?

Twee afzonderlijke bibliotheken die voor de klant als één geheel verschijnen, waardoor muziek naadloos tussen bibliotheken kan worden afgespeeld (ter info, dit is volledig te doen, geen luchtkasteel). Op deze manier kan een klant een of beide ingeschakeld hebben. AM is de eerste bibliotheek. iCML is de tweede bibliotheek en als iCML is uitgeschakeld, is de lokale muziek die op het apparaat is opgeslagen de tweede bibliotheek. Op deze manier worden AM-nummers nooit vermengd met muziek die u bezit (zodat het systeem nooit in de war kan raken en denkt dat uw muziek AM-muziek is), kunt u de bibliotheken altijd afzonderlijk of samen bekijken en kunt u op dezelfde manier zien wat wat is in iTunes kolom die ze nu gebruiken om u te laten weten dat ze overeenkomen, AM zijn of zijn geüpload. Items die naar het apparaat zijn gedownload, worden nog steeds op dezelfde manier geïdentificeerd als nu (of beter gezegd, idealiter), dus er zou geen verwarring zijn over wat er wel of niet is, ongeacht aan welke bibliotheek het is gekoppeld.

Dit zou klanten in staat stellen om heel AM te gebruiken zonder iCML of zonder hun persoonlijke bibliotheken te wissen om te voorkomen dat ze al hun muziek uploaden (en het FUBAR in hun persoonlijke bibliotheken hebben). Het zou ook mogelijk maken voor klanten die hun muziek op de gebruikelijke manier willen synchroniseren, en toch alle onderdelen van AM kunnen gebruiken. m

Manu Chao

30 juli 2003
  • 17 juli 2015
flur zei: Twee afzonderlijke bibliotheken die voor de klant als één worden weergegeven, waardoor muziek naadloos in verschillende bibliotheken kan worden afgespeeld
Dat is precies wat de huidige implementatie van iCML al doet. Het lijkt voor de consument als één bibliotheek, maar intern worden muziekbestanden gelabeld, of ze nu afkomstig zijn van Apple Music of van andere bronnen.

Op deze manier kan een klant een of beide ingeschakeld hebben. AM is de eerste bibliotheek. iCML is de tweede bibliotheek en als iCML is uitgeschakeld, is de lokale muziek die op het apparaat is opgeslagen de tweede bibliotheek.
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Er zijn twee algemene bronnen voor muziek: a) degene die u huurt (dwz, hebt toegevoegd aan 'Mijn muziek' van Apple Music) en b) degene die u bezit (dwz de rest). iCLM is de paraplu die beide combineert om ze 'als één te laten lijken voor de klant'.

Kunt u nogmaals proberen uit te leggen welk systeem u graag zou willen zien?

Op deze manier worden AM-nummers nooit vermengd met muziek die u bezit (zodat het systeem nooit in de war kan raken en denkt dat uw muziek AM-muziek is), kunt u de bibliotheken altijd afzonderlijk of samen bekijken en kunt u op dezelfde manier zien wat wat is in iTunes kolom die ze nu gebruiken om u te laten weten dat ze overeenkomen, AM zijn of zijn geüpload.
Dus het enige dat je wilt is een 'kolom' in de Muziek-app op iOS die laat zien of de muziek 'verhuurd' of eigendom is? Of wil je dat op de Mac 'gehuurde' en 'gekochte' muziek in aparte mapstructuren verschijnen? Wat betekent dat je de programmeurs bij Apple advies wilt geven over hoe ze de interne structuur van de gegevensopslag moeten organiseren om het schrijven van een programma zonder bugs gemakkelijker te maken?

Items die naar het apparaat zijn gedownload, worden nog steeds op dezelfde manier geïdentificeerd als nu (of beter gezegd, idealiter), dus er zou geen verwarring zijn over wat er wel of niet is, ongeacht aan welke bibliotheek het is gekoppeld.
Dus je bedoelt dat je voorgestelde systeem precies hetzelfde werkt als het huidige, alleen minus de bugs?

Dit zou klanten in staat stellen om heel AM te gebruiken zonder iCML of zonder hun persoonlijke bibliotheken te wissen om te voorkomen dat ze al hun muziek uploaden (en het FUBAR in hun persoonlijke bibliotheken hebben).
Dus uw suggestie hier is dat het huidige systeem de bestaande iTunes-bibliotheek door het ontwerp verwoest?

Het zou ook mogelijk maken voor klanten die hun muziek op de gebruikelijke manier willen synchroniseren, en toch alle onderdelen van AM kunnen gebruiken.
Op het moment dat de gebruiker naar elk nummer moet kijken om te zien of het automatisch beschikbaar zal zijn op iOS-apparaten of dat hij of zij een beslissing moet nemen om het te synchroniseren, denk ik niet dat we meer kunnen praten over een bibliotheek die verschijnt als één

Ik ben het volledig met je eens dat de mogelijkheid om in iTunes in te stellen welke nummers lokaal op een (gesynchroniseerd) iOS-apparaat worden opgeslagen, de zaken veel gemakkelijker zou maken (zelfs als dat volledig optioneel is, dat wil zeggen, je kunt nog steeds precies hetzelfde doen op het apparaat zelf als je dat liever hebt of niet eens een computer hebt).

gang

12 november 2012
  • 17 juli 2015
Het is vrij eenvoudig. Ik zou graag een systeem zien waarin ik ALLE functies van AM kan gebruiken en nooit die door bugs geteisterde freakshow van een puinhoop die iCloud-muziekbibliotheek is, hoef aan te raken.

Ik ben het niet eens met wat je denkt dat er al is. Wat er is, is een leuk idee dat geen kans heeft om goed te werken zonder een volledige revisie. Je blijft praten over iCML alsof het niet vol bugs zit, terwijl het dat wel is. Alsof mensen hun eigen muziek niet door het systeem als AM-muziek hebben gezien (wat ALLEEN kan gebeuren omdat de twee zijn geïntegreerd, wat ze zijn). Alsof ik mijn bestanden niet van mijn harde schijf heb laten verwijderen omdat AM en iCML besloten dat ze AM waren en niet van mij waren. Je hebt het over wat je denkt dat Apple wilde bouwen, ik heb het over wat Apple daadwerkelijk heeft gebouwd. En hoe dan ook, er is geen manier om alle AM ​​te gebruiken zonder iCML, wat per definitie betekent dat ze geïntegreerd zijn. B

Beafftt

15 juni 2015
  • 21 juli 2015
Als u van plan bent om muziek van de iPhone naar de iTunes-bibliotheek over te zetten. Het eerste dat u iTunes op uw computer moet downloaden van de Apple-markt. Vervolgens moet u uw iPhone op de computer aansluiten. Open vervolgens iTunes, zo eenvoudig om iPhone-muziek over te zetten naar de iTunes-bibliotheek . m

Manu Chao

30 juli 2003
  • 21 juli 2015
flur zei: Het is vrij eenvoudig. Ik zou graag een systeem zien waarin ik ALLE functies van AM kan gebruiken en nooit die door bugs geteisterde freakshow van een puinhoop die iCloud-muziekbibliotheek is, hoef aan te raken. Ik ben het niet eens met wat je denkt dat er al is. Wat er is, is een leuk idee dat geen kans heeft om goed te werken zonder een volledige revisie. Je blijft praten over iCML alsof het niet vol bugs zit, terwijl het dat wel is. Alsof mensen hun eigen muziek niet door het systeem als AM-muziek hebben gezien (wat ALLEEN kan gebeuren omdat de twee zijn geïntegreerd, wat ze zijn). Alsof mijn bestanden niet van mijn harde schijf zijn verwijderd omdat AM en iCML besloten dat ze AM waren en niet van mij waren. U hebt het over wat u denkt dat Apple wilde bouwen, ik heb het over wat Apple daadwerkelijk heeft gebouwd. En hoe dan ook, er is geen manier om alle AM ​​te gebruiken zonder iCML, wat per definitie betekent dat ze geïntegreerd zijn.
Ik weet niet zeker wat je bedoelt met AM zonder iCML. Twee aparte bibliotheken, namelijk een met de nummers die je 'huurt' van AM en een met de nummers die je 'bezit'? Of gewoon het huidige concept van geïntegreerde bibliotheken, maar zonder de bugs? Het is niet zo dat iCML systematisch alle nummers in je iTunes-bibliotheek vervangt door versies van AM, dus het is zeker geen ontwerpbeslissing om dit te doen (anders zou het ze allemaal vervangen). Wat betekent dat wanneer een vervanging plaatsvindt, het een bug is.

TripleYoThreat

28 sep. 2017
  • 28 sep. 2017
its93rc zei: Ben het eens met alles wat hier is gezegd. Ik voeg eraan toe dat ik in de muziekwereld werk en dat ik demo's/albumsnijdingen/albumvoorschotten/etc krijg die ik om veiligheidsredenen niet naar een cloudservice kan uploaden. Dit 'kenmerk' irriteert me.

Dezelfde. Dit is echt vervelend. Dit bericht schrijven om op te volgen of er een nieuwe oplossing is iOS 10/iOS 11? m

msvadi

originele poster
12 aug. 2010
  • 1 okt. 2017
TripleYoThreat zei: Hetzelfde. Dit is echt vervelend. Dit bericht schrijven om op te volgen of er een nieuwe oplossing is iOS 10/iOS 11?

Ja! Er is nu een behoorlijk fatsoenlijke oplossing: de Flacbox-app: https://itunes.apple.com/us/app/flacbox-flac-mp3-music-player-audio-streamer/id1097564256?mt=8 . Ik kwam het een paar weken geleden tegen.

Het speelt Apple lossless en Flac. Het houdt muziekbestanden op je iPhone gescheiden van de Muziek-app en Apple Music Library, zodat je Apple Music kunt blijven gebruiken en je lossless-bestanden kunt uploaden en afspelen via Flacbox.

Het uploaden van bestanden naar Flacbox is ook supergemakkelijk. Je kunt Dropbox en vergelijkbare services gebruiken, maar er is eigenlijk een betere manier. Op mijn Mac heb ik smb-bestandsdeling voor de map met muziekbestanden ingesteld via 'Systeemvoorkeuren/Delen'. Wanneer mijn iPhone en Mac nu op hetzelfde wifi-netwerk zijn, kan ik vanuit Flacbox op mijn iPhone door mijn muziekcollectie op mijn Mac bladeren en draadloos bestanden in Flacbox importeren.

Het enige probleem dat ik tot nu toe met Flacbox zie, is dat de bibliotheek de nummers in albums met meerdere schijven niet goed sorteert: eerst komen alle nummers 1, dan nummers 2 en enz. Om de een of andere reden leest of gebruikt het geen metadata die schijfnummering bevatten . Hopelijk wordt dit snel opgelost, maar in de tussentijd pak ik dit probleem aan door afspeellijsten te maken in Flacbox, of door de Flacbox Files-interface te gebruiken in plaats van de muziekbibliotheek. Verder is de app geweldig. NS

Duff-Man02

7 dec. 2012
  • 25 november 2017
Is hier een update over? Ik had eerder gebruik gemaakt van de proefperiode en heb daarna niet verlengd. Ik was mijn klachten over AM vergeten en kreeg een paar dagen geleden een maandabonnement. Het is super vervelend dat ik eigenlijk alleen kan streamen zonder mijn eigen bibliotheek met iCloud te dichten. Is er een manier om op zijn minst nummers te markeren en op te sommen die ik leuk vond voor later? De enige lijst die ik zie is het tabblad Geschiedenis.
Afspeellijsten zijn onmogelijk zonder iCloud. Downloads zijn ook onmogelijk, maar ik zou zonder kunnen, als ik op de een of andere manier nummers zou kunnen markeren.
Zo niet, dan verleng ik niet. J

Jjayf

31 mei 2015
  • 27 november 2017
chabig zei: Nee. Je kunt Apple Music nog steeds gebruiken, maar zet iCloud-muziekbibliotheek op je telefoon uit. Synchroniseer vervolgens naar hartelust, terwijl je onderweg nog steeds naar de muziekbibliotheek van Apple kunt luisteren.

Dit bijna. Schakel de iCloud-muziekbibliotheek uit, synchroniseer met iTunes en schakel vervolgens de iCloud-muziekbibliotheek weer in. Ik ben net door deze puinhoop gegaan.