Ander

Kan ik geen pizza bestellen voor vriendin thuis als ik weg ben met mijn kaart??

loop niet met de hand

originele poster
5 juli 2007
Phoenix, Arizona
  • 26 juli 2012
Ik ging online en bestelde een pizza voor mijn vriendin (ZONDER GELD) thuis met Pizza Hut via online bestellen en mijn iPhone-app, terwijl ik aan het werk ben.
Dus ze zouden haar de pizza niet laten eten zonder mijn kaart erbij te hebben! Ze heeft dus geen eten voor de nacht. En helemaal geen geld om te eten. Bedankt Pizza Hut voor je LAME BELEID, en ze lieten de chauffeur niet eens met MIJ, DE KAARTHOUDER, praten om de transactie door te laten gaan! BEDANKT STOMME PIZZAHUT. Het spijt me Cassie, en IK ZAL NOOIT MEER NAAR PIZZA HUT GAAN! Laten we een PizzaHut boycot MacRumors doen!!

ZEER LEKKER.



PS Het spijt me MacRumors, ik moest gewoon ergens tieren, reacties:In de steek laten

jav6454

14 november 2007


1 Geostationair Torenplein
  • 26 juli 2012
Ik denk dat Pizza Hut nu betaling via PayPal toestaat....

Kapitein Onderbroek

23 juli 2003
Austin, Texas
  • 26 juli 2012
Ik heb nog nooit een chauffeur om mijn creditcard zien vragen.

Vind het niet erg. Pizza Hut heeft geld verloren door een pizza te maken waar nooit voor betaald zal worden.

Oh, en je vriendin zal het overleven.

aziatiklover

12 juli 2011
8.8.8.8 en 8.8.4.4
  • 26 juli 2012
Probeer domino's, en papa johns?!

loop niet met de hand

originele poster
5 juli 2007
Phoenix, Arizona
  • 26 juli 2012
aziatiklover zei: Probeer dominos, en papa johns?!

Uiteindelijk ging ik voor Papa John's dat ik in plaats daarvan op weg naar huis van mijn werk kwam, maar het was nog steeds een ongemak waar ik niet mee te maken had gehad. Ik was gewoon erg geïrriteerd door de situatie en moest tieren.

Het deel dat me echt dwarszat, was dat de chauffeur zou weigeren zelfs maar met me te praten, ook al had ik alles wat ze nodig hadden, van het kaartnummer tot mijn DL-nummer, enz.

----------

Capt Underpants zei: Voel je niet al te slecht. Pizza Hut heeft geld verloren door een pizza te maken waar nooit voor betaald zal worden.
.
Ik denk dat ze degene mogen eten waarvoor ze niet betaald zijn, dus als er iets is, hebben ze een diner voor de nacht. De chauffeur verspilde tenminste gas en kreeg geen fooi (uiteraard omdat er geen eten was)

----------

jav6454 zei: Ik denk dat Pizza Hut nu betaling via PayPal toestaat....
Ik heb nog nooit een PayPal-optie gezien, in gedachten houdend dat ik haar favoriete pizza bestelde door alleen de app te gebruiken, niet de website.

mohsy90

4 februari 2011
New York
  • 26 juli 2012
Nog nooit van dit beleid gehoord. Ik heb verschillende keren pizza besteld op mijn werk voor bezorging bij mij thuis voordat ik daar aankom. Ze hebben nooit om de creditcard gevraagd, persoonlijk zou ik gewoon gelogen hebben en ik weet zeker dat de bezorger er niets om zou hebben gegeven.

loop niet met de hand

originele poster
5 juli 2007
Phoenix, Arizona
  • 26 juli 2012
mohsy90 zei: Nog nooit van dit beleid gehoord. Ik heb verschillende keren pizza besteld op mijn werk voor bezorging bij mij thuis voordat ik daar aankom. Ze hebben nooit om de creditcard gevraagd, persoonlijk zou ik gewoon gelogen hebben en ik weet zeker dat de bezorger er niets om zou hebben gegeven.

Ik denk dat het gewoon de locatie in de buurt van ons huis moet zijn. Je hebt gelijk, ik heb nooit problemen gehad met Domino's of andere PH-locaties toen ik in Tempe woonde. B

blazerdude20

19 juli 2008
  • 26 juli 2012
De Domino's bij ons in de buurt hebben hetzelfde beleid...

Ze stopten de kaart achter hun koopmansbon en krabbelden erover met een potlood. Het kopieert het kaartnummer. Het beleid is van kracht om te bewijzen dat u de aankoop daadwerkelijk heeft gedaan en u deze niet kunt weigeren aan uw bank. Vervelend voor ons, maar logisch voor hen.

Het is echt raar als je naar kleine steden gaat en ze je de bon laten ondertekenen bij de drive-in of het tankstation.

loop niet met de hand

originele poster
5 juli 2007
Phoenix, Arizona
  • 26 juli 2012
blazerdude20 zei: Het is echt raar als je naar kleine steden gaat en ze je de bon laten ondertekenen bij de drive-in of het tankstation.

De McDonald's hier laat je ook de bon bij de drive-in ondertekenen, dat vond ik vreemd. De DQ geeft je eigenlijk een heel pincode-pad bij de drive-thru zodat je je pincode kunt invoeren, wat nog vreemder is.

h1r0ll3r

28 dec. 2009
Maryland
  • 27 juli 2012
Gebruik Papa Johns. Zodra ze uw creditcardgegevens hebben, maakt het ze niet uit wie de deur beantwoordt om de pizza te halen. Ze hebben nooit om mijn kaart gevraagd.

ucfgrad93

17 aug. 2007
Colorado
  • 27 juli 2012
Mijn lokale pizzeria's vragen ongeveer de helft van de tijd om de kaart te zien. Zoals iemand anders al zei, ik weet zeker dat het is om fraude en terugboekingen te voorkomen. N

NieuwWoede

tot
24 april 2012
Denver, Colorado
  • 27 juli 2012
dontwalkhand zei: Ik ging online en bestelde een pizza voor mijn vriendin (ZONDER GELD) thuis met Pizza Hut via online bestellen en mijn iPhone-app, terwijl ik aan het werk ben.
Dus ze zouden haar de pizza niet laten eten zonder mijn kaart erbij te hebben! Ze heeft dus geen eten voor de nacht. En helemaal geen geld om te eten. Bedankt Pizza Hut voor je LAME BELEID, en ze lieten de chauffeur niet eens met MIJ, DE KAARTHOUDER, praten om de transactie door te laten gaan! BEDANKT STOMME PIZZAHUT. Het spijt me Cassie, en IK ZAL NOOIT MEER NAAR PIZZA HUT GAAN! Laten we een PizzaHut boycot MacRumors doen!!

ZEER LEKKER.



PS Het spijt me MacRumors, ik moest gewoon ergens tieren,

Ja, het is beleid. Ze worden zelfs verondersteld de laatste 4 cijfers van de kaart op de bon af te drukken met een pen en ze brengen deze terug om te bewijzen dat de kaart bestaat en niet online is gestolen. De meeste chauffeurs zijn lui en doen dit nooit, daarom is het niet zo veel gebeurd.

En als ik een kwart zou krijgen voor elke klant die zei dat ze nooit meer zaken met Pizza Hut zouden doen, maar een week later toch zou doen, zou ik rijk zijn. Ik heb 18 jaar PH-pizza bezorgd. Laatst bewerkt: 27 juli 2012

sviato

27 okt 2010
HR 9038 A
  • 27 juli 2012
dontwalkhand zei: De McDonald's hier laat je ook de bon bij de drive-in ondertekenen, dat vond ik eigenaardig. De DQ geeft je eigenlijk een heel pincode-pad bij de drive-thru zodat je je pincode kunt invoeren, wat nog vreemder is.

Hier in Canada, wanneer u met pin of credit betaalt bij een drive-thru, geven ze u altijd een volledig pincode om de transactie uit te voeren. Dacht dat dat overal de norm was

loop niet met de hand

originele poster
5 juli 2007
Phoenix, Arizona
  • 27 juli 2012
sviato zei: Als je hier in Canada met pin of creditcard betaalt bij een drive-thru, krijg je altijd een volledige pincode om de transactie uit te voeren. Dacht dat dat overal de norm was
Alleen nieuwere plaatsen hier doen dat, andere plaatsen willen, denk ik, nog geen geld betalen voor de nieuwere technologie, of ze doen gewoon geen moeite met debetkaarten en doen alleen op handtekeningen gebaseerde transacties/contant geld.

walosjin

9 okt 2008
  • 27 juli 2012
Is er geen eten voor haar om te koken? S

snberk103

22 okt 2007
Een eiland in de Salishzee
  • 27 juli 2012
sviato zei: Als je hier in Canada met pin of creditcard betaalt bij een drive-thru, krijg je altijd een volledige pincode om de transactie uit te voeren. Dacht dat dat overal de norm was

dontwalkhand zei: Alleen nieuwere plaatsen hier doen dat, andere plaatsen willen, denk ik, nog geen geld betalen voor de nieuwere technologie, of ze houden zich gewoon niet bezig met debetkaarten en doen alleen op handtekeningen gebaseerde transacties/contant geld.

Canada loopt op dit continent voorop als het gaat om de introductie van chipkaarten en -lezers. Het is nu zo goed als onmogelijk om een ​​plaats te vinden, tenminste in BC, die geen chiplezer heeft. Toen we eerder in NY waren, vond ik geen enkele winkelier die 'gechipt' was. P

paars2012

25 juli 2012
  • 27 juli 2012
Ze beschermen je identiteit. De chauffeur doet gewoon zijn werk.

Hoe is het om met iemand aan de telefoon te praten om te verifiëren dat hij/zij de eigenaar is van de creditcard?

loop niet met de hand

originele poster
5 juli 2007
Phoenix, Arizona
  • 27 juli 2012
snberk103 zei: Canada loopt voorop op dit continent als het gaat om de introductie van slimme chipkaarten en -lezers. Het is nu zo goed als onmogelijk om een ​​plaats te vinden, tenminste in BC, die geen chiplezer heeft. Toen we eerder in NY waren, vond ik geen enkele winkelier die 'gechipt' was.

Ik kan er een paar noemen...

Wal-Mart
Sam's Club (ja ik weet dat het onderdeel is van Wal-Mart)
7-11
Cirkel K (Hier in AZ)
Doe-het-zelf-zaak

Ze hebben allemaal Chip & PIN-lezers, evenals een magneetstrip

----------

waloshin zei: Is er geen eten voor haar om te koken?

Mijn eigen onverantwoordelijkheid om nog geen boodschappen te doen. Dat heb ik nu ook gedaan.

Pompiliu

tot
22 april 2012
  • 27 juli 2012
Ze is een vrouw!
Kan ze niet voor zichzelf koken? Jezus!

Hier is een tip: zoek een vrouw die weet hoe ze moet koken. Ik heb zo'n vrouw en het is zo leuk om thuis te komen van het werk en ze wacht op me met een lekkere warme maaltijd en een biertje.

Je bent een man, loop niet mee! FFS!

LE ik zag net je laatste bericht. Negeer mijn bericht.

loop niet met de hand

originele poster
5 juli 2007
Phoenix, Arizona
  • 27 juli 2012
Purple2012 zei: Ze beschermen je identiteit. De chauffeur doet gewoon zijn werk.

Hoe is het om met iemand aan de telefoon te praten om te verifiëren dat hij/zij de eigenaar is van de creditcard?
Het is ons huis en ze hebben hier al vaker bezorgd, maar mijn kaart was maar de helft van de tijd aanwezig. S

snberk103

22 okt 2007
Een eiland in de Salishzee
  • 27 juli 2012
dontwalkhand zei: ik kan er een paar noemen...

Wal-Mart
Sam's Club (ja ik weet dat het onderdeel is van Wal-Mart)
7-11
Cirkel K (Hier in AZ)
Doe-het-zelf-zaak

Ze hebben allemaal Chip & PIN-lezers, evenals een magneetstrip

....

Ik heb begrepen dat dit uitzonderingen zijn, terwijl het hier een zeer zeldzame uitzondering is om een ​​niet-gechipte winkel en een niet-gechipte kaart te vinden.

Een van de voordelen van het hebben van alleen grote banken die op nationaal niveau opereren, is dat wanneer ze besluiten een nieuwe technologie in te voeren, ze deze binnen enkele maanden kunnen uitrollen, of de handelaren of consumenten het willen of niet.

We hebben geen grote pizzaketens waar ik woon, dus ik heb geen ervaring met bestellen bij hen. Natuurlijk, onze stad is zo klein als ik een van onze lokale pizzeria's zou bellen, ik waarschijnlijk iemand zou kennen die daar werkte en ik zou gewoon regelen om later langs te komen en ze dan te betalen.
Laatst bewerkt: 28 juli 2012

Nabooly

tot
28 aug. 2007
  • 27 juli 2012
Ik heb nooit aanwezig hoeven zijn of mijn kaart moeten tonen bij het aannemen van leveringen. Moest alleen de bon tekenen. Echt raar dat ze dat zouden doen?

Thomas Veil

14 februari 2004
Veel groenere weiden
  • 28 juli 2012
blazerdude20 zei: De Domino's bij ons in de buurt hebben hetzelfde beleid...

Ze stopten de kaart achter hun koopmansbon en krabbelden erover met een potlood. Het kopieert het kaartnummer.
Is dit geen uitnodiging om je nummer te laten stelen? G

gabbiemazing

10 okt 2011
Filippijnen
  • 28 juli 2012
dontwalkhand zei: Ik ging online en bestelde een pizza voor mijn vriendin (ZONDER GELD) thuis met Pizza Hut via online bestellen en mijn iPhone-app, terwijl ik aan het werk ben.
Dus ze zouden haar de pizza niet laten eten zonder mijn kaart erbij te hebben! Ze heeft dus geen eten voor de nacht. En helemaal geen geld om te eten. Bedankt Pizza Hut voor je LAME BELEID, en ze lieten de chauffeur niet eens met MIJ, DE KAARTHOUDER, praten om de transactie door te laten gaan! BEDANKT STOMME PIZZAHUT. Het spijt me Cassie, en IK ZAL NOOIT MEER NAAR PIZZA HUT GAAN! Laten we een PizzaHut boycot MacRumors doen!!

ZEER LEKKER.



PS Het spijt me MacRumors, ik moest gewoon ergens tieren,

wow, dat is een zwak beleid. dus je kunt voor iemand geen etentje kopen als je weg bent? je kunt niet verwachten dat iemand zijn creditcard elke keer dat hij de deur uitgaat thuis laat. N

NieuwWoede

tot
24 april 2012
Denver, Colorado
  • 28 juli 2012
Thomas Veil zei: Is dit niet een uitnodiging om je nummer te laten stelen?

Het is de bedoeling dat ze alleen de laatste vier nummers doen, zodat ze kunnen worden geverifieerd met de laatste vier nummers die op de bon staan.